کد خبر: ۱۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
امام جمعه اصلاندوز:
اصلاندوز- امام جمعه اصلاندوز گفت: اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی دریایی نمایشی از اقتدار ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز ضمن تاکید بر لزوم رعایت تقوا برای آحاد مختلف مردم اظهار کرد: در زندگی عواملی همچون عاق والدین، ربا، گناه و… سبب سختی و گرفتاری می‌شود که باید با مراقبت از خود و رعایت اصل تقوا و با حرکت در مسیر حق به زندگی خود رنگ معنویت ببخشیم.

وی با بیان اینکه اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمایش اقتدار ایران است افزود: اقدام قاطع و پاسخ کوبنده دلاورمردان سپاه پاسداران به ارتش تروریستی آمریکا در دریای عمان در جریان برخورد با دزدی و سرقت دریایی نمایشی از اقتدار ایران اسلامی بود و نشان داد که ایران دست برتری در منطقه دارد و این اقدام قاطعانه درس عبرت آمیزی به دشمنان است.

اسدزاده با اشاره به عظمت و اقتدار ایران اسلامی تصریح کرد: در ماه‌های اخیر دولت جدید با اعتماد به نفس بیشتری در عرصه‌های بین المللی حضور می‌یابد که نشان دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست برتری در منطقه دارد.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز حل مشکلات و مسائل مختلف شهری را در گرو همکاری جمعی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت شهرداری در رفع بسیاری از مشکلات شهری و همچنین توسعه امکانات عمومی شهری انتخاب شهردار اصلاندوز مسئله مهمی بود.

وی در ادامه فرهنگ عشایری منطقه مغان را فرهنگی غنی دانست و بیان کرد: عشایر منطقه مغان علاوه بر اینکه فرهنگی غنی دارند در خط مقدم تولید و اقتصاد مقاومتی نیز فعال هستند لذا مسئولین باید به فکر قشر عشایر باشد و تأمین نهاده‌های دامی این فعالان عرصه دامپروری بسیار ضروری است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار