کد خبر: ۱۸۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:
رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم مس رفسنجان فعلاً در سرچشمه از حریفان میزبانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی جمعه شب در نشست خبری قبل از بازی برابر آلومینیم اراک اظهار داشت: افتخار کار کردن در باشگاه آلومینیم را داشته ام و خاطرات خیلی خوبی را هم در خدمت این تیم، مردم اراک و هواداران آلومینیم دارم.

وی افزود: بازی مهمی را در پیش رو داریم چرا که عملکرد آلومینیم اراک در هفته‌های گذشته بسیار مطلوب بوده است و به آنها تبریک می گویم و ما خودمان را برای بازی مهیا کرده ایم و امیدوارم دو تیم بازی خوبی را فردا چه از نظر فنی و چه اخلاقی ارائه دهند.

وی درباره وضعیت مصدومان مس رفسنجان برای بازی فردا گفت: برای بازی فردا مجید علیاری که در بازی فولاد مصدوم شد را در اختیار نداریم.

سرمربی مس رفسنجان همچنین درباره شرایط میزبانی این تیم و آیا اینکه بازی‌های این تیم در سرچشمه قرار است برگزار شود، گفت: چمن ورزشگاه رفسنجان نیز در حال آماده شدن است و ما تابع تصمیم باشگاه هستیم اگر چمن ورزشگاه رفسنجان آماده شود در ورزشگاه رفسنجان میزبان هستیم اما فعلاً بازی‌های ما در سرچشمه برگزار می‌شود.

ربیعی افزود: در ورزشگاه‌های کشور در شهرستان رفسنجان این ورزشگاه استانداردها را دارد نواقص آن برطرف شده و برای من مربی کیفیت چمن اهمیت دارد که چمن ورزشگاه سرچشمه بسیار خوب و باکیفیت است و روند بهتری از سرعت و کیفیت بازی را در زمین هم ما و تیم مقابل می‌توانیم داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار