کد خبر: ۱۸۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: مردم سمنان دارای سابقه‌ای درخشان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشتند و در دوره‌های مختلف پای کار انقلاب بوده‌اند.

مردم سمنان دوره‌های مختلف پای کار انقلاب بوده‌اند  دارای سابقه‌ای درخشانی هستندبه گزارش خبرنار دفاع‌پرس از سمنان، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بعدازظهر در ادامه سفر خود به استان سمنان بعد از ادای احترام به مقام شامح شهدا در امامزاده اسرف سمنان در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سمنان اظهار داشت: اختیارات مالی در دست رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به رؤسای بنیاد شهید در استان‌های مختلف تفویض شده و اختیارات اداری نیز در حال احصا شدن بوده و بخشی از آن به استان‌ها تفویض شده است و بقیه نیز به‌زودی در اختیار مدیران استان‌ها قرار می‌گیرد.

وی گفت: مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها باید واجد اختیاراتی باشند که رئیس سازمان در سطح کشوری دارد و با این قابلیت کافی باید بتوانند مستقل از مراجعه به تهران و نظام بروکراسی چندلایه و دارای زحمت مسائل استان را مدیریت کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: باید مسائل و مشکلاتی که پیش پای سیستم اداری و امور ایثارگران در استان‌های مختلف کشور است، با این تفویض اختیار از پیش پای مدیران برداریم و به وظایف خود به‌درستی عمل کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: کار عظیمی که بر دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور قرار گرفته است، باید با این تلاش‌ها به‌درستی به نتیجه برسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه فرصت خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فرصت مغتنمی است که باید به آن توجه شود، گفت: رئیس‌جمهور بعد از سفر به استان سمنان، عنوان کرد که خدمت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در استان برسیم و از نزدیک پای درد دل آن‌ها بنشینیم و این سفر نیز در راستای گفت‌وگو با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نمایندگان آن‌ها تنظیم شده است.

رئیس بنیاد شهید گفت: مسائلی که در راستای اختیارات و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران است، در این سفر‌ها حل و فصل می‌شود و مشکلات فرآیندی و مدیریتی نیز احصا و شناسایی خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: این سفر چهارمین سفر بنده به استان‌های مختلف کشور است و تلاش می‌شود تا در جلسه جمعی با دعوت از نمایندگان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسائل و مشکلات آن‌ها بررسی شود.

وی عنوان کرد: نگاه دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران این است که بر اساس گفت‌وگو با جامعه هدف مسائل و مشکلات را بررسی و رفع کنیم.

رئیس بنیاد شهید تصریح کرد: همچنین جلسه‌ای با استاندار سمنان خواهیم داشت و در هر استان مسائل حوزه فرهنگ و ایثار و خانواده‌های شهدا در این جلسات دنبال می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: جلسه با مسئولان بخش‌های مختلف دولت در استان سمنان تشکیل می‌شود تا مسائل خاص حوزه ایثار و شهادت به‌درستی موردتوجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: مردم سمنان دارای سابقه‌ای درخشان در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و در دوره‌های مختلف پای کار انقلاب بوده‌اند و امیدواریم در این سفر بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کنیم.

رئیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلاتی که در این نشست‌ها مطرح می‌شود در سطح کشوری و از دریچه‌های مختلف مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار