کد خبر: ۱۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
در حاشیه تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی در تهران؛
ایسنا/تهران رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مسئولان فراموش نکنند مدیون چه ایثارگری هایی هستند و مردم به یاد داشته باشند که باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر جمعه ۲۱ آبان ماه در حاشیه تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی که بعد از نمازجمعه تهران برگزار شد ، در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند احیای فرهنگ شهید و شهادت هستیم ؛ تفحص یک شهیده که مظلومانه توسط گروهک مزدور دموکرات به شهادت رسید در چنین شرایطی پیام های متعددی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: جنایت گروهک های ضد انقلاب بیانگر ماهیت پلید آنها است ؛ تفحص یک شهیده بعد از ٣٧سال برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده افشاگر عمق دشمنی استکبار و مزدورانش بر علیه ملت ایران است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: تفحص این شهیده عزیز ، نقش زنان این سرزمین در دفاع از کشور و انقلاب را یادآوری کرد که زنان فداکار و مومنه پا به پای مردان در صحنه ها حاضر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی اظهار کرد: یافتن این پیکرهای مطهر مسئولیت خطیر مردم و مسئولان را در پاسداشت ارزش های انقلاب متذکر می شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران خاطر نشان کرد: مسئولان فراموش نکنند مدیون چه ایثارگری هایی هستند و مردم بیاد داشته باشند که باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشند.

بر اساس این گزارش ؛ مراسم وداع با پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی که پس از ٣٧ سال چشم انتظاری پیکرش توسط نیروهای عزیز تفحص، شناسایی شده است ، ظهر امروز جمعه ۲۱ آبان ماه بعد از نمازجمعه تهران در دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار