کد خبر: ۱۸۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
دقایقی قبل؛
ایسنا/چهارمحال و بختیاری علی‌اکبر محرابیان- وزیر نیرو دقایقی قبل به‌منظور بررسی مشکلات حوزه آب وارد چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش ایسنا، وزیر نیرو صبح امروز به‌منظور بازدید از تعدادی از پروژه‌های آبرسانی- انتقال آب و پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه سدسازی مانند پروژه آبرسانی بن- بروجن، سد کوهرنگ ۳، پروژه سد باباحیدر و سد خرسان ۳ وارد چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر نیرو و هیات همراه به‌صورت هوایی از این پروژه‌ها بازدید به‌عمل خواهند آورد و از نزدیک مشکلات حوزه آب در چهارمحال و بختیاری را بررسی می‌کنند، این سفر به دعوت مجمع نمایندگان استان انجام شده است.

به‌گزارش ایسنا، چهارمحال و بختیاری در دورانی حدود ۱۰ درصد آب شیرین کشور را تامین می‌کرد، اما امروز با مشکلات بسیاری از جمله کمبود آب در حوزه شرب، صنعت و کشاورزی مواجه شده است، چشمه‌های این استان یکی پس از دیگری در حال خشک شدن هستند، نیمی از جمعیت این استان اکنون با مشکل تامین آب شرب مواجه شده‌اند و تعداد قابل توجهی از روستاها در حال حاضر با تانکر آبرسانی می‌شود.

مهم‌ترین خواسته مردم چهارمحال و بختیاری اجرای عدالت در حوزه آب است و امید می‌رود سفر وزیر نیرو به این استان منشا تصمیمات خوب برای خروج از بحران آب در این استان باشد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار