کد خبر: ۱۸۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
گروه استان‌‌ها- فرمانده سپاه ناحیه محلات گفت: نخستین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مداح در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از محلات، سرهنگ حسین رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای مداح استان مرکزی در محلات اظهار داشت: نخستین اجلاسیه شهدای مداح استان همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مداح در شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه شهدای مداح استان در راستای تبیین فرهنگ و سیره شهدا و انتقال آن به نسل جدید ضروری است و شهرستان محلات افتخار میزبانی این اجلاسیه را برعهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات تصریح کرد: فضای جبهه‌ها با حضور شهدای مداح شور و حال خاصی را در دوران دفاع مقدس داشت و روحیه رزمندگان با نوای گرم و دلنشین شهدای مداح بود که دو چندان می‌شد و این تاثیرگذاری همواره به عنوان یادگار از آن دوران باقی مانده است.

رضایی بیان کرد: شور و حالی که آن زمان توسط مداحان دفاع مقدس به وجود می‌آمد را اکنون نسل جدید جامعه باید به شکل صحیح در جامعه اسلامی محقق کند و این مهم زمانی تحقق می‌یابد که مداحان امروزی شناخت درستی از شهدای مداح پیدا کنند و از حضور پیشکسوتان مداح در دوران دفاع مقدس نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

وی ادامه داد: با برگزاری این اجلاسیه در تلاش هستیم تا با ایجاد یک فضای صمیمی فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم و با تبیین سیره شهدای مداح گام‌هایی برای اهداف متعالی انقلاب اسلامی برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه محلات عنوان کرد: اجلاسیه شهدای مداحان استان مرکزی یکم آذرماه امسال در مسجد القائم شهرستان محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/712/ح

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار