کد خبر: ۱۸۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
فرماندار تنگستان:
بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: وعده پنهان و غیرعلنی و یا بی‌نتیجه به مردم تنگستان نخواهیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست با بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار دلوار اظهار داشت: روستاهای بخش دلوار دارای یک ظرفیت ذاتی بنام دریا و ساحل هستند که قابلیت بسیار مهمی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: از همین ظرفیت می‌شود بخوبی در راستای اشتغالزایی استفاده کرد؛ به عنوان مثال با راه‌اندازی یک مزرعه کوچک پرورش میگو می‌تواند درآمد خوبی را برای یک خانواده به ارمغان داشته باشد.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: کارها و برنامه‌هایی که در شهر و بخش دلوار، مدنظر شما عزیزان هست را با توجه به ظرفیت‌هایی که در این بخش وجود دارد و همچنین رعایت اولویت، مدون و جمع‌بندی کرده تا با کمک و پشتیبانی دولت در شهرستان و استان، نهایت استفاده را از این ظرفیت‌ها برده و در راستای توسعه اقتصادی بخش دلوار، اجرایی کنیم.

لطفی افزود: شهرستان تنگستان با آن قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی خود، شایستگی این را دارد که مردمش در آرامش و رفاه بیشتری زندگی کنند، مشکلات آن مرتفع شده و به نقطه‌ای که عیار آن است، برسد.

وی عنوان داشت: شهر دلوار یکی از شهرهای مهم استان به حساب آمده و با وجود شما اعضای شورا و شهردار دلسوزی که قصد خدمت بیشتر به مردم را دارید و همچنین استفاده از نخبگان و مردم دلسوز این شهر، می‌بایست بیشتر به خواسته‌های مردم رسیدگی و انشاالله اقدامات بهتری در این شهر انجام شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: همه نکاتی که مردم، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مدیران دستگاه‌های اجرایی به ما منتقل می‌کنند را بررسی کرده و پاسخ خواهیم داد؛ وعده پنهان و غیرعلنی و یا بی‌نتیجه نخواهیم داد.

لطفی تصریح کرد: کارهایی که روی زمین می‌ماند، باعث نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی و دولت خواهد شد؛ در همین راستا یکی از برنامه‌هایی که رئیس‌جمهور محترم در دستور کار دارد، این است که در سفرهای استانی خود، پروژه‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برساند.

وی بیان داشت: در حال حاضر رویکرد رئیس جمهور و استاندار، ایجاد و حفظ وحدت است و گفتمان این عزیزان به گونه‌ای‌ست که در خصوص موضوعاتی که در گذشته بوده ورود و نقد نکنند و از مجادله دوری می‌کنند.

لطفی افزود: خواهش من از شما این است که به سمتی برویم که وحدت و همدلی ایجاد کنیم و اختلافاتی که منشأ ذهنی و فردی دارد را به حداقل برسانیم. هر چقدر که مسئولین در رأس یک اختلاف و مجادله باشند، قطعاً به مردم هم بیشتر سرایت می‌کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار