کد خبر: ۱۸۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی ، دینی و مذهبی یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت استان است ، گفت: استفاده از ظرفیت های فکری علما و روحانیون در جهت ترویج فرهنگ اسلامی و گفتمان انقلاب و استمرار برگزاری نشست های همفکری با علما ، روحانیون و ائمه جمعه جزو اولویت‌های استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط‌عمومی استانداری آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در نشست فصلی ائمه‌جمعه استان با اشاره به اینکه مباحث فرهنگی ، دینی و مذهبی یکی از دغدغه‌های مهم مدیریت استان است، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های فکری علما و روحانیون در جهت ترویج فرهنگ اسلامی و گفتمان انقلاب و استمرار برگزاری نشست های همفکری با علما ، روحانیون و ائمه جمعه جزو اولویت‌های استان قرار دارد.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر توجه ویژه به مباحث فرهنگی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه ادامه داد: به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان اسلام و انقلاب علیه نظام اسلامی و مشکلات ناشی از آن بر معیشت و رفاه مردم، توجه به مباحث فرهنگی در جامعه کمرنگ‌تر شده است.

 

محمدصادق معتمدیان نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه به عنوان یک نیاز را مورد تاکید قرار داد و افزود:  در حال حاضر در جنگ تمام عیار و همه جانبه با دشمنان نظام هستیم و با وجود این دشمنی ها ، با روی کار آمدن دولت سیزدهم امیدواری در بین مردم افزایش یافته است .

وی ادامه داد: تمام تلاش دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است و این درحالی است که مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی،  دشمنان اسلام و انقلاب را مایوس خواهند کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم از تمامی ظرفیت های نهادهای انقلابی از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی  فرمان حضرت امام (ره) ، قرارگاه سازندگی و نیروهای نظامی استفاده می‌کنیم.

وی استفاده از مدیران کارآمد،  فساد ستیز، جهادی و انقلابی و تشکیل تیم های کارآمد مدیریتی با استفاده از این نیروها را در رفع موانع و مشکلات توسعه استان و محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان مورد تاکید قرار داد.

استاندار آذربایجان‌غربی اقتصادی کردن زیر ساخت های عمرانی ، اتمام پروژه های نیمه تمام ، تشکیل هاب های تجاری و اقتصادی ، رفع موانع و مشکلات محصولات کشاورزی بویژه سیب ، توسعه راه های ارتباطی و ریلی ، را از جمله برنامه ای استان در مدیریت جدید عنوان کرد.

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار