کد خبر: ۱۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی سرخپوشان برابر تیم مس رفسنجان اظهار کرد: به نظرم بازی خوبی نبود، زیرا تیم پرسپولیس برای چندمین بازی متوالی در رسیدن به کسب ۳ امتیاز دچار بدشانسی شد. از سوی دیگر متاسفانه سرخپوشان در هفته‌های ابتدایی به راحتی امتیازات را از دست می‌دهند و همین اتفاق ممکن است از لحاظ امتیازی از تیم‌های مدعی عقب بماند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس لازم است همانند فصول گذشته از همین ابتدای لیگ به فکر جمع آوری امتیازات باشد تا از قافله عقب نماند. همین از دست دادن امتیازات یک اشکال بزرگ برای سرخپوشان محسوب می‌شود و باید هر چه سریعتر یک راه حل مناسب از سمت کادرفنی اتخاذ شود تا تیم رو به جلو و موفقیت آمیز گام‌بردارد. به نظرم بازیکنان جدید نتوانستند کمک چندانی نیز به تیم کنند و باید تلاش بیشتری انجام دهند تا متوجه شوند بازی در تیم پرسپولیس با دیگر تیم‌ها متفاوت است.

درخشان درباره ناکامی آل کثیر  در زدن گل گفت: به هر حال تیم پرسپولیس  باید دست از حرکت کند برداشته و سریع قدم بردارد  تا عقب نماند. متاسفانه آل کثیر هم ثبات لازم ندارد به طوری که در یک روز خوب و در یک روز بد است و این موضوع نمی‌تواند خیلی خوب باشد. او با انجام تمرینات بیشتر و از همه مهمتر اگر در قالب تاکتیک تیمی قدم بردارد به شکل بهتری خواهد توانست در بازی‌ها عصای دست سرمربی تیم باشد.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس هنوز نتوانسته در مسابقات لیگ برتر فوتبال کلین شیت کند،   بیان کرد: رادوشوویچ در دریافت گل  جاگیری بدی داشت، زیرا خیلی زود جا به جا شد و این یکی از اشکالات عمده در دریافت گل بود. نقطه کلیدی پرسپولیس این است بازیکنان جدید خودشان را با تیم تطبیق دهند تا این تیم  هم به شرایط ایده ال که هواداران، کادرفنی و پیشکسوتان توقع دارند، خودش را برساند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار