کد خبر: ۱۸۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه عکس «آن لحظات ایثار» از 2 مجموعه عکس شامل 74 اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس کشوری تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نمایشگاه عکس «آن لحظات ایثار»  صبح امروز در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

محسن کریمی در این افتتاحیه گفت: این نمایشگاه از امروز با نمایش آثار عکاسان کشوری پذیرای هنردوستان است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری افزود: این نمایشگاه از 2 مجموعه عکس شامل 74 اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس کشوری که در زمان جنگ از صحنه‌‌های مختلف عملیات‌ها در مناطق کردستان، جزیره مجنون، شلمچه و ... عکاسی کردند تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این مجموعه به درخواست انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان از انجمن عکاسان دفاع مقدس کشور برپا شده است، ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان با همکاری انجمن عکاسان دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این نمایشگاه را به مدت یک هفته و به صورت رایگان برای عموم ایجاد کرده است.  

کریمی اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاورمندان بسیج، استفاده از هنر عکاسی به عنوان رسانه‌ای زنده در پاسداشت اهداف بسیج و ایجاد بستری برای هنر نمایشی عکاسان به عنوان یکی از مردمی‌ترین قشر هنرمندان افتتاح شده است.

یادآور می‌شود: انجمن عکاسان دفاع مقدس کشور از سال 70 با هدف گردآوری آثار عکاسان جنگ تشکیل شد و تا کنون حدود 12 جلد کتاب از این آثار چاپ شده است.

لازم به ذکر است، ساعات بازدید نمایشگاه از 8 تا 12 و 14 تا 17 است.

انتهای پیام/68036

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار