کد خبر: ۱۸۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
تا چندی پیش عموم مردم بر این باور بودند که کیفیت بالای محصولات عامل اصلی در جلب رضایت مشتری و افزایش فروش می‌باشد. اگر چه کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می‌شود، بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ اما نباید از اهمیت رپورتاژ آگهی غافل شوید. 
صراط:

تا چندی پیش عموم مردم بر این باور بودند که کیفیت بالای محصولات عامل اصلی در جلب رضایت مشتری و افزایش فروش می‌باشد. اگر چه کیفیت محصولات و خدماتی که ارائه می شود، بسیار مهم و تاثیرگذار است؛ اما نباید از اهمیت رپورتاژ آگهی غافل شوید. رپورتاژ خبری مقاله‌ای است که ضمن معرفی کسب و کارها  و برندها، نظر کاربران را به سمت خرید و همکاری با شرکت‌ها هدایت می‌کند. هنوزم هم عده‌ای به تبلیغات، به چشم شعار های بی اساس، نگاه می کنند؛ اما اعتماد افراد نسبت به رپورتاژها بیشتر می‌باشد.

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد

استفاده از رپورتاژ آگهی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی یا خبری، فراگیر بودن است. رپورتاژهای آگهی به صورت گسترده در رسانه‌های مختلف آنلاین و غیرآنلاین (آفلاین )، منتشر می‌شوند و در معرض دید کاربران بسیاری قرار می‌گیرد. خرید رپورتاژ آگهی علاوه بر فراگیر بودن، مزایا و ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره شده است:

رپورتاژ یک مقاله معرفی کامل و جامع است

استفاده از رپورتاژ های خبری فرصتی را برای شما فراهم می کند تا کسب و کار و حوزه خدمات کاری خود را به کاربران معرفی کنید. شما می توانید در رپورتاژ خبری خود، مخاطب را به چالش بکشید، حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزید و ذهن آن ها را به چالش بکشید، به این ترتیب می توانید نظر بازدید کنندگان را به سمتی که می خواهید هدایت کنید. به عنوان مثال می توانید در قالب یک داستان مشکلی را مطرح کنید و از این روش برای معرفی حوزه فعالیت های خود استفاده کنید.

به این ترتیب به کمک رپورتاژ ها کاربران دیگر تنها جمله تبلیغاتی از شما دریافت نمی‌کنند، بلکه محتوایی کامل از کسب و کار شما، در دسترس آن ها قرار می گیرد که در عین مفید بودن، ممکن است نظر کاربران را به سمت خرید نیز ترغیب کند.

رپورتاژ موجب برندسازی و افزایش اعتبار کسب و کارها می‌شود

اگر بخواهیم در مورد مهمترین عوامل در موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار صحبت کنیم، اولین عاملی که باید به آن اشاره کنیم، اعتبار می باشد. هیچ چیز به اندازه رتبه و اعتبار، مسیر پیشرفت یک شرکت را هموار نمی‌کند. حضور یافتن در رسانه های بزرگ و معتبر اینترنتی، سبب افزایش اعتبار شما می شود و حتی می توانید لینکی از این مقالات را در وب سایت اصلی خود نیز قرار دهید. به این ترتیب کاربران از حضور شما در این رسانه‌ها با خبر می‌شوند.

تهیه رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌ها، هزینه کمتری دارد

ارائه رپورتاژ خبری یک راه تضمین شده، پربازده و در عین حال مقرون به صرفه می باشد. در مقابل روش های پر هزینه تبلیغات مانند اجاره بنر تبلیغاتی در رسانه های خبری معتبر، خرید رپورتاژ آگهی وجود دارد یا قیمت مناسب تر وجود دارد. معمولا هزینه های مربوط به تهیه رپورتاژ در همان رسانه‌های خبری، بسیار کمتر از دیگر روش‌های تبلیغاتی در آن می باشد.

احتمال دیده شدن رپورتاژهای خبری بیشتر از سایر تبلیغات است

بزرگترین وجه تمایز رپورتاژ آگهی و دیگر روش های تبلیغ، این است که، رپورتاژ ها در محتوای اصلی وب سایت ها قرار می گیرند و اما تبلیغ ها فقط در بخش مربوط به تبلیغات هستند.

رپورتاژ های آگهی در کنار سایر مقاله های اصلی موجود در وب سایت، بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان هستند و اگر عنوان جذابی داشته باشند به راحتی نظر مخاطبان را جلب خواهد کرد و ذهن آن ها به مطالعه ترغیب می کند.

در واقع به نحوی شما از اعتبار رسانه های خبری، برای بیشتر دیده شدن مقاله رپورتاژ خود بهره می برید. در بخش های بعدی بیشتر در مورد این مورد توضیح می دهیم.

رپورتاژ آگهی در رتبه سئو وب سایت بسیار موثر است

تاکنون با تاثیر رپورتاژ آگهی در برند سازی و اعتبار آن برند، آشنا شده اید. به قطعیت می‌توان گفت که موثرترین و بهترین ویژگی رپورتاژ که در اکثر کسب و کار های بسیار موثر است، تاثیر رپورتاژ در رتبه سئو وب سایت می باشد. 

برای درک تاثیر رپورتاژ در رتبه سئو، بهتر است یک بر دیگر روند ارائه رپورتاژهای خبری را مرور کنیم. پس از تولید رپورتاژ و انتشار آن در وب سایت های خبری بزرگ و معروف، لینکی از آن وب سایت را در سایت رسمی خود قرار می دهید.  لینک گرفتن از وب سایت های معتبر هم سبب ارتقا اعتبار سایت ها می شود و هم در بهبود رتبه سئو آن وب سایت موثر می باشد.

با منتشر کردن رپورتاژ خبری خود، موتورهای جستجوگر، وب سایت شما را به عنوان یک منبع اینترنتی خوب و معتبر شناسایی می کنند و وب سایت شما جایگاه بهتری در جستجوها بدست می آورد.

به راحتی می توانید رپورتاژ خود را در گوگل قرار دهید

دقت کنید که موضوع اعتبار، فقط به کاربران اختصاص ندارد و شامل رسانه های بزرگ نیز می شود. منظور ما از رسانه های بزرگ، پلتفرم هایی که مانند گوگل است که کاربران بیشماری در سراسر دنیا دارد. اعتماد گوگل نسبت به رسانه های خبری بسیار زیاد است و شما می توانید با تولید یک رپورتاژ خوب؛ از این اعتماد به نفع خودتان بهره ببرید. البته باید توجه کنید که موضوع اصلی این بحث سئو رپورتاژ نیست و منظور ما اعتبار آن است. اعتباری که سبب بیشتر دیده شدن، رپورتاژهای شما در وب سایت های خبری می شود.

چنانچه بر مبنای اصول سئو رپورتاژی با کلمه کلیدی مناسب انتخاب کرده باشید، می توانید از اعتبار رسانه ها در گوگل برای افزایش رتبه رپورتاژ در جستجو ها، به کار بگیرید. به عبارت دیگر رپورتاژ شما تا مدت طولانی تری در لیست اول جستجوها در وب سایت خبری، قرار می گیرد؛ یعنی حتی بعد از تولید رپورتاژ های مشابه جدید نیز هنوز کاربران گوناگون می توانند رپورتاژ شما را ببینند.                                       

 رپورتاژ آگهی دائمی و همیشگی است

یکی از مزیت های بزرگ رپورتاژ آگهی دائمی بودن است؛ رپورتاژ های خبری هرگز حذف نمی شوند. هنگامی که شما مقاله رپورتاژ خود را در رسانه ای منتشر می کنید، مقاله شما برای همیشه در آن باقی می مانند.

ممکن است فکر کنید که با انتشار رپورتاژ های جدید، مقاله شما به بخش های پایین تر لیست منتقل می شود، که تا حدودی این نگرانی قابل درک است. در این جا اهمیت مطلبی که در قسمت قبل بیان کردیم، مشخص می شود. پیرو مطالب قبل، رپورتاژ شما می تواند در گوگل رتبه خوبی کسب کند و حتی با گذشت زمان، در رتبه های اول جستجو قرار بگیرید.

لازم به ذکر است که دائمی بودن رپورتاژ به معنای دائمی بودن لینک آن در وب سایت شما هم می باشد و بدین ترتیب این مسئله در دراز مدت همچنان در رتبه سئو وب سایت شما هم تاثیر مثبت می گذارد.       

نتیجه گیری

در این مطلب سعی کردیم مهم‌ترین و بارزترین مزیت های استفاده از رپورتاژ آگهی را بررسی کنیم. رپورتاژ خبری یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای برند سازی و معرفی برند خود به مخاطبان است که به راحتی و صرف هزینه ای اندک در معرض دید کاربران زیادی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال گسترش کسب و کار خود هستید، به این موضوع بیشتر توجه کنید.

منبع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار