کد خبر: ۱۹۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
نکسو نسبت به رقبای هوندا کلاریتی و تویوتا میرای فضای داخلی بهتری ارائه می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیوندای نکسو ۲۰۲۱ یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند است و افراد زیادی خواهان آن هستند. برخلاف خودروهای هیبریدی با سوخت بنزینی، این خودرو سوخت هیدروژن را به برق تبدیل می‌کند تا موتور الکتریکی خود را تامین کند.

نکسو نسبت به رقبای هوندا کلاریتی و تویوتا میرای فضای داخلی بهتری ارائه می دهد و برد رانندگی تا 611 کیلومتر در هر پر کردن است.  تنها ایالتی که زیرساخت سوخت هیدروژنی را ارائه می‌کند کالیفرنیا است، به طوری که می‌تواند برنامه‌های سفر جاده‌ای برخی خریداران را کاهش دهد.

برای کسانی که می‌توانند پیشرانه منحصربه‌فرد Nexo را انتخاب کنند، سه سال سوخت رایگان را دریافت خواهند کرد. هیوندای به عنوان بخشی از این معامله، سوخت ۱۳ هزار دلاری را وارد بازار می‌کند.

هیوندای نکسو 2021
 

برای مدل سال ۲۰۲۱، هیوندای هیچ تغییری در نکسو ایجاد نکرده است. از سال ۲۰۲۰ با تمام ویژگی‌ها و گزینه‌های یکسان عرضه می‌شود. هیچ گزینه و امکانات کارخانه‌ای در Nexo ۲۰۲۱ وجود ندارد. تفاوت اصلی بین این دو تریم این است که نسخه لیمیتد تجملات بیشتری را ارائه می‌کند که از جمله می توان به درب برقی هندزفری، سانروف فوق‌العاده بزرگ، صندلی‌های دارای تهویه، فرمان گرم‌کن، مانیتور دید نقطه کور هیوندای، دوربین ۳۶۰ درجه، ویژگی پارک از راه دور و سیستم صوتی ارتقا یافته Krell اشاره کرد.

هیوندای نکسو 2021

 

این خودرو می تواند قدرت ۱۶۱ اسب بخاری با گشتاور ۲۹۱ پوند فوتی را تامین کند. موتور چرخ‌های جلو را از طریق یک جعبه دنده تک سرعته به حرکت در می‌آورد. متاسفانه نسخه  ای با تمام چرخ متحرک در دسترس نیست. این خودرو سریعتر از میرایی است، اما کمی کندتر از Clarity سلول سوختی است.

 

هیوندای نکسو 2021
 

فضای داخلی هیوندای نکسو ۲۰۲۱ با پنج سرنشین با سایر کراس اوور‌های کوچک برابری می‌کند. بزرگسالان به راحتی در جلو یا در صندلی عقب جا می‌شوند. فضای بار مفید ۳۰ فوت مکعبی در پشت صندلی عقب وجود دارد و تور‌های صاف صندلی‌های عقب تا کردن ۵۷ فوت مکعب است که نزدیک به چیزی است که هیوندای توسان ارائه می‌کند.

در غیر این صورت، کابین نکسو با فرمان دو پره، پنل ابزار دیجیتال و کنترل‌های گیربکس دکمه‌ای شباهت چندانی به سایر خودرو‌های هیوندای ندارد. صندلی‌های جلو فقط تنظیمات اولیه قدرت را ارائه می‌دهند، اما روکش‌های وینیل دارند. به طور کلی، این مکان  به خصوص با سانروف بزرگتر Limited دلپذیر و مطبوع است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار