کد خبر: ۱۹۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بررسی کنیم که چگونه می‌توان با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو ارزان هتل داخلی، تمامی ایران را گشت.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ایران را باید گشت؛ گوشه به گوشه و وجب به وجب. ایران زیبای ما، مثل مرواریدی با ارزش در میان پوسته‌ای صدفی است که باید آن را دوباره و دوباره کشف کرد. خوشبختانه برای کشف این زیبایی، تنها لازم است که کوله بارتان را ببندید، برنامه سفرتان را بریزید و خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل داخلی را هم به فلای تودی بسپارید.

از مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، کیش، رشت، یزد، کاشان، همدان، قشم، چارمحال و بختیاری، لرستان، …، همگی نیاز به کشفی دوباره دارند؛ در جریان یک ماجراجویی بی‌نقص، این بار شما کاشف این شهرها آن هم در ارزان‌ترین حالت ممکن با فلای تودی باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، بررسی کنیم که چگونه می‌توان با خرید بلیط ارزان هواپیما و رزرو ارزان هتل داخلی، تمامی ایران را گشت.

برنامه یک سفر ایرانگردی زمستانی

ایران چهار فصل است و گشت و گذار در آن در هر زمانی از سال، دلنشین و دلچسب است. هر زمانی را که برای گشتن ایران در نظر بگیرید؛ که با یک بخش از این شگفتی برخوردی خاطره انگیز و فراموش نشدنی خواهید داشت.

اصلاً هم نگران هزینه‌های ایرانگردی خود نباشید؛ رزرو هتل ارزان و خرید بلیط هواپیما خود را به فلای تودی بسپارید و با کمترین هزینه، گوشه به گوشه ایران را بگردید و در بهترین اقامتگاه‌های آن، اقامت کنید.

برای شروع، می‌توانید سفر ایرانگردی خود را از جزیره زیبای کیش شروع کنید و با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان کیش، به ارزانی راهی این جزیره شوید. در سفر به کیش حتماً از ساحل درختان نارگیل، گذر هنرمندان، کشتی یونانی، پارک ساحلی مرجان و دره پرتغالی‌ها بازدید کنید؛ این جاذبه‌ها رایگان هستند.

چگونه با سفر به هر گوشه ایران، بلیط و هتل ارزان تهیه کنیم؟

پیشنهاد می‌کنیم تا به عنوان مقصد بعدی، بلیط هواپیما جزیره قشم را از بین ارزان‌ترین پروازهای فلای تودی خریداری کنید و به یکی از دیگر جزیره‌های شگفتی ساز ایران بروید. بودن در حال و هوای قشم، نمک گیرتان می‌کند؛ تصور کنید آفتاب گرم و زیبای جزیره هنگام، دلتان را گرم کرده و دره ستارگان، شما را رهسپار سفری به دل تاریخ کره زمین می‌کند.

از قشم راهی شیراز، پایتخت بهار نارنج شوید و با رزرو هتل ارزان اما با کیفیت، شیراز را طور دیگری در خاطر خود بیاورید. مقصد بعدی خود را با خرید بلیط هواپیما یزد، شهر آتش و آفتاب در نظر بگیرید. از مسجد جامع یزد و خانه لاری‌ها بازدید کنید و برای اقامت ارزان و مقرون به صرفه، یک هتل ارزان و تاریخی در محله فهادان رزرو کنید.

نوبتی هم که باشد، نوبت خرید بلیط هواپیما تهران مشهد از فلای تودی و سفر به سرزمین یار آشناست. در سفر به مشهد، در یکی از بهترین هتل‌های نزدیک حرم امام رضا اقامت کنید و از جاذبه‌های نزدیک به حرم همچون مسجد گوهرشاد، مسجد گنبد سبز، آرامگاه پیر پالاندوز و کلیسای مسروپ مقدس بازدید کنید.

مقصد بعدی داخلی و زمستانی خود را با خرید بلیط هواپیما کاشان به سمت شهر گل و گلاب هدایت کنید. به خانه طباطبایی‌ها بروید و در خانه تاریخی بروجردی‌ها، سیر تحول معماری اصیل ایرانی را از منظر خود پالایش کنید.

حالا دیگر نوبت این است که با رزرو هتل رشت و خرید بلیط هواپیما آن؛ راهی شهر باران شوید. رشت پر است از زیبایی ولی اینبار دیدنی‌های این شهر را در جاذبه‌های طبیعی و طعم غذاهایش جستجو کنید؛ شکمگردی در پایتخت غذای یونسکو اینبار شما را از دریچه طعم‌ها به این شهر پیوند می‌دهد.

اگر تحمل سرما را دارید؛ پایان ایرانگردی خود را با خرید بلیط هواپیما تهران تبریز از فلای تودی و سفر به این شهر دیدنی، باشکوه به اتمام برسانید. در بازار تبریز، شیرینی‌های سنتی تبریزی را به عنوان سوغاتی بخرید و در جاذبه‌هایی مثل ائل گلی، ارگ تبریز و خانه مشروطه تبریز، تاریخ یکی از سرسخت‌ترین شهرهای ایران را از نزدیک ببینید.

برای رزرو هتل ارزان در تبریز، از بین هتل‌های خیابان ولیعصر تبریز یا هتل‌های صخره‌ای و اکوکمپ‌های تبریزی، مجموعه اقامتی مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

چگونه با سفر به هر گوشه ایران، بلیط و هتل ارزان تهیه کنیم؟

سفری ارزان به سراسر ایران با فلای تودی

به هر کجای ایران که سفر کنید؛

در فلای تودی، امکان مشاهده، بررسی و مقایسه هتل‌های داخلی به راحتی امکانپذیر است و با دسترسی به تمامی هتل‌های داخلی در ایران، می‌توانید از میان انواع هتل‌های ۳ ستاره، هتل‌های ۴ ستاره، هتل‌های ۵ ستاره، انواع هاستل، هتل آپارتمان‌ها و حتی کمپ‌های داخلی محل اقامت مورد نظر خود را از بین هتل‌های ارزان انتخاب نمائید.

کافیست تا در صفحه رزرو هتل داخلی، مقصد خود را در کنار آن، تاریخ اقامت، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های مورد نیازتان را وارد کرده و گزینه جستجو را انتخاب کنید. پس از چند ثانیه فهرستی از ارزان‌ترین هتل‌های داخلی در تاریخ مورد نظرتان و با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده خواهند شد.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان نیز می‌توانید به صفحه پرواز سایت فلای تودی بروید و اطلاعاتی مثل مبدا و مقصد، تاریخ سفر، تعداد مسافران همراه و کلاس پروازی مورد نظرتان را وارد کنید تا چند ثانیه بعد، ارزان‌ترین پروازها در مقصد مورد نظر خود را با امکان خرید سریع و فوری ببینید.

بعد از انتخاب بلیط هواپیما و هتل ارزان در فلای تودی، سریعاً خرید کنید و بعد از چند ثانیه کوتاه، بلیط و واچر هتل خود را از فلای تودی دریافت کنید.

سفری ارزان و خوب را با فلای تودی به سراسر ایران برای شما آرزومندیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار