کد خبر: ۱۹۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
محرابیان گفت: بیش از ۱۳ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار از آب شرب محروم هستند و اعتبارات لازم برای رسیدگی به این پروژه به صورت کامل تامین شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز چهارشنبه اول دی ماه برنامه امضای تفاهم نامه آبرسانی به ۱۰ هزار روستا با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور وزیر نیرو برگزار شد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو گفت: روستا کانون تولید کشور است و باید به این بخش توجه ویژه ای داشته باشیم. بعد از انقلاب اسلامی خدمات زیادی به روستاها اعم از برق و آب داده شده است.

او ادامه داد: امروز میزان برخورداری روستاهای ما از برق ۹۹۰۷ درصد است. اما در امر آبرسانی ضرورت داشت که اقدامات بیشتری را انجام دهیم. بیش از ۱۳ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار از آب شرب محروم هستند.

محرابیان گفت: برای آبرسانی به این مناطق باید کاری جهادی انجام می شد. خوشبختانه ظرفیتی را در قانون یافتیم به نام قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و توانستیم در این قرارگاه این اقدام بزرگ را شکل دهیم. حجم این پروژه بسیار وسیع است و تقریبا ۳۰ هزار میلیارد تومان هزینه می شود که در مرحله اولیه ۱۸ هزار میلیارد آن هزینه شد. خوشبختانه اعتبارات پروژه به صورت کامل تامین شده است و امسال و سال آینده تنگنای مالی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار