کد خبر: ۱۹۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳
سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در پیامی شهادت «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء را تسلیت گفت.

سردار «کارگر» در پیامی شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء را تسلیت گفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس در پیامی شهادت «حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء را تسلیت گفت.

متن پیام سردار کارگر به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر وما بدلو تبدیلا»

خانواده معزز سفیر انقلابی شهیدحاج حسن ایرلو

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام.

با احترام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج حسن ایرلو سفیر مجاهد، شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک وتسلیت عرض می‌نمایم.

یقینا ایثارگران منادیان حقیقی فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و سرمایه‌های عظیم به جا مانده از دوران حماسه و ایثارند که در تمامی لحظات زندگی بابرکتشان ادامه دهنده مسیر پرتلالو شهیدان و مدافعان راستین اسلام و پیروان مکتب امام خمینی (ره) می‌باشند.

حماسه، رشادت و جهاد این شهیدوالامقام و جانباز وطن در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت و مجاهدت سیاسی و تلاش‌های دیپلماتیک ایشان به عنوان مدافع و صدای رسای حقیقت و مظلومیت مردم یمن در نزد پروردگار متعال ثبت و ضبط و از یاد وخاطره ملت قدرشناس ایران اسلامی و ملت مقاوم یمن پاک نخواهد شد.

اینجانب از درگاه خداوند منان، علو درجات و غفران الهی و همنشینی با برادران و همرزمان شهیدش و برای خانواده و بازماندگان محترم آن عزیز سفرکرده صبر و شکیبایی و به همسنگران او در دستگاه دیپلماسی ثبات قدم و توفیق ادامه راه ایشان را مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 161

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار