کد خبر: ۱۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
رییس سازمان ملی استاندارد دیروز تاکید کرد: هیچ‌گونه مجوزی برای استفاده خمیرمرغ در فرآورده‌های گوشتی به ویژه سوسیس و کالباس داده نشده است. این سخن معنی اش این است که همچنان سوسیس و کالباس با خمیر مرغ ( که همان اشغال مرغ است که خمیر شده) درحال تولید است؛ به این ترتیب هم آشغال مرغها دور ریخته نمی شود، هم تولیدکنندگان محترم با این کار علاوه بر تامین مایحتاج مورد نیاز مردم، سود خوبی می کنند و هم مردم همچنان بدون توجه به حرف و حدیثها این محصولات پروتئينی را می خرند و می خورند و کیف می کنند! کسی هم نمی تواند جلوی این کار را بگیرد !
وی در ادامه گفت: از هفته آینده جلسات مشترک سازمان غذا و دارو، سازمان ملی استاندارد و سازمان دامپزشکی آغاز می‌شود تا بررسی مجدد نسبت به استفاده از خمیرمرغ در فرآورده‌های گوشتی داشته باشیم. این سخن هم بسیار پرمعنی است؛ وقتی هیچ مجوزی داده نشده و سوسیس و کالباس با خمیر مرغ تولید می شود و مردم هم می خرند و می خورند و کیف می کنند و کسی هم نمی تواند کاری بکند؛ خوب سازمانهای مربوطه چرا باید با مردم لجبازی کنند؟! آنها هم می توانند با برگزاری جلسات خیلی مهم، به این نتیجه برسند که آشغال مرغ خمیر شده قابل استفاده است و هیچ ضرری ندارد!
تازه این که چیزی نیست؛ اگر از ما بپرسید، می گوییم سازمانهای غذا و دارو، استاندارد و دامپزشکی حتی می توانند اعلام کنند که آشغال مرغ واقعا ماده خوراکی ارزشمند و مفیدی است و مردم هم لازم است حتما هفته ای دو وعده از آن بخورند تا به خود و کشورشان خیانت نکرده باشند!
مگر این سازمانها چی شان از وزیر صنعت، معدن و تجارت کمتر است که اعلام کرده اگر مردم خودرو صفر نخرند، خیانت کرده‌اند؟! حالا که می شود این قدر راحت از این جور حرفها زد بگذار این سازمانها هم از این حرفها بزنند تا از وزیر مسن کابینه عقب نیفتند دیگر!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار