کد خبر: ۱۹۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۱۷
کاشت ابرو تا حد زیادی محبوب ترین روش درمان ابرو در قسمت پایین کمر است. نتیجه کاملا طبیعی پایداری ثابت یکی از مزایایی است که این روش را محبوب کرده است. سوءتغذیه علل زیادی دارد از جمله ضعیف شدن ابروها، تراشیدن زیاد، باریک شدن ابروها، سوختگی های شیمیایی، خالکوبی، درمان های زیبایی، تغییرات هورمونی به ویژه پس از یائسگی.

کاشت ابرو چیست؟  تمام داستان هایی که باید از کاشت ابرو بدانید!

کاشت ابرو تا حد زیادی محبوب ترین روش درمان ابرو در قسمت پایین کمر است. نتیجه کاملا طبیعی پایداری ثابت یکی از مزایایی است که این روش را محبوب کرده است. سوءتغذیه علل زیادی دارد از جمله ضعیف شدن ابروها، تراشیدن زیاد، باریک شدن ابروها، سوختگی های شیمیایی، خالکوبی، درمان های زیبایی، تغییرات هورمونی به ویژه پس از یائسگی.

 کاشت ابرو چیست؟ وجود ابروهای پرپشت و پرپشت علاوه بر زیبایی و جذابیت بیشتر چهره، به چهره جوانی می بخشد. به همین دلیل افراد به دنبال راه هایی برای بهبود ابروهای خود هستند که کاشت ابرو را بهترین راه برای یافتن آن در کلینیک های زیبایی و یا استفاده از جدیدترین تجهیزات قرار دهند.

 با کاشت ابرو، تکنیک های تاتو و میکروکروم از بین رفت. بیشتر بخوانید در مورد:

بعد از عمل کاشت ابرو مراحل و مراحل کاشت ابرو شرح داده می شود.

روش های مختلف کاشت ابرو

کاشت ابرو را می توان به روش های مختلفی مانند کاشت مو انجام داد. روش پا قدیمی ترین روش تلقیح است، موهای پشت سر به عنوان بانک مو درمان می شود و پس از بیهوشی، پشت سر برداشته می شود تا پیوند مورد نیاز برای پیوند برداشته شود.

 با پیشرفت تکنولوژی و ظهور ابزارهایی مانند رسانه های خودکار، این روش مانند سایر روش های کاشت ابرو و مو مانند اصلاح، میکروفیت، سوپرفیوژن و غیره منسوخ شده است.

 در روش های جدید نیازی به برش یا دوخت لبه های مو نیست و مو بدون آسیب از کمان و براکت عبور می کند. بیرون خواهند آمد. روش تنظیم ابروها به شرح زیر است:

1- مشاوره اولیه ابرو با متخصص زیبایی کلینیک کاشت ابرو ره یا دکتر امید رحمانی ، در طی این روش، پزشک فرم زیبای صورت و ابروها را بررسی کرده و با استفاده از نرم افزار طراحی سه بعدی صورت، فرم زیبای ابروها را مشخص می کند. پس از مشخص شدن و تایید شکل ابرو، مراحل باقی مانده کاشت به پایان می رسد.

کاشت ابرو چیست؟  تمام داستان هایی که باید از کاشت ابرو بدانید!

2- در این جلسه پزشک تصمیم می گیرد که آیا فرد از کاشت ابرو منع شده است یا خیر. به عنوان مثال، در حالی که افراد مبتلا به دیابت قند خون خود را کنترل می کنند. او ممکن است از مزایای کاشت ابرو لذت نبرد.

3- بانک مو را بررسی کنید. بعد از مشاوره، آرایشگر بانک مو در مورد فرد تصمیم گیری می کند. برای تعیین یک بانک مو، پارامترهای مختلفی در نظر گرفته می شود.

4- بانک موی ابرو مو یکی از پارامترهای مهم از نظر رنگ، جنس و ضخامت است. موهای روی گوش، زیر گردن، روی سینه می تواند به یک مدل موی مناسب برای ابرو تبدیل شود.

5- معدن. در این مرحله، متخصصان زیبایی از تکنیک های مدرن حذف موهای زائد استفاده می کنند. سپس تزریق خارج شده در محلول ذخیره می شود.

6- تزریق بی حسی. در این حالت متخصص ناحیه بیهوش شده را بیهوش می کند و سپس با استفاده از سوزن سوراخی به قطر نیم میلی متر برای کاشت ابرو باز می کند.

7- جهت کاشت را مشخص کنید. در مرحله آخر، ابرو، بدن و دم بسته به جایی که ابرو کشیده شده است، زاویه و جهت تلقیح هر فسیل را مشخص کرده و ابروها را قرار می دهد.

 

چه کسانی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

برخی تصور می کنند که تغییر چشم ممنوع نیست و همه می توانند از این روش زیبایی استفاده کنند. دلیل این باور - میزان تغییر چشم ها، ماهیت بیماری و عوارض جزئی آن است.

مانند هر لوازم آرایشی دیگری، محصولات مراقبت از چشم نیز محدودیت هایی دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

او بالای 18 سال سن دارد. افراد زیر 18 سال نمی توانند چشمک نزنند. در این سن ماسک چشم عمل نمی کند، بنابراین فسیل آسیب دیده ضعیف شده و پس از مدتی از بین می رود.

مشکلی در انتقال خون وجود ندارد. افراد مبتلا به فشار خون بالا که آنتی بیوتیک هایی مانند وارفارین و هپارین مصرف می کنند.

نمی توانم چشمانم را ببندم. برخی تعجب خواهند کرد که آیا روش های مدرن ساعت سازی از تکنیک های غیر مخربی استفاده می کنند که هرس را نشان نمی دهند. هنوز نمی توانید در این مرحله چشمان خود را ببندید؟ پاسخ منفی است، زیرا مهمترین مرحله در جایگزینی چشم، تزریق آنتی بیوتیک است که برای بیمارانی که مشکلات انعقادی دارند ناراحت کننده است.

 از سوی دیگر، سوراخ های کوچکی در رگ های خونی سالم ایجاد می شود که باعث خونریزی می شود. یا اتفاقاتی که در این فرآیند می افتد عواقب منفی برای فرد دارد.

در برخی افراد، جراحات ناشی از بخیه یا شکستگی چشم است. این زخم می تواند باعث از بین رفتن زیبایی صورت زن شود. از این روش می توان برای پرکردن جای زخم استفاده کرد.

 

مراقبت از ابرو جلو

مراقبت زودهنگام از چشم امکان پذیر است. آنها مشکلات نصب را کاهش می دهند و زمان بازیابی را کاهش می دهند. تکنیک مراقبت قبل از پیوند با مشاوره با کارشناسان طراحی قبل از پیوند به طور کامل توضیح داده شده است. این درمان ها عبارتند از:

حداقل سه هفته قبل از کاشت سیگار نکشید

حداقل سه هفته قبل از پیوند الکل مصرف نکنید

در روز کاشت به دستشویی رفته و خود را بشویید

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار