کد خبر: ۱۹۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛
همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از دریافت آثار هنری به مناسبت سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» خبر داد.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: مکتب حاج قاسم یک مدرسه است، باید آنچه در فضای جامعه از خوبی‌ها و نیکی‌های این شهید وجود دارد حکایت و روایت شود.

وی با بیان اینکه تمام مردم در فضای جامعه تلاش دارند تا نقشی در احیای مکتب حاج قاسم و معرفی سیره و مدرسه حاج قاسم طبق فرمایش مقام رهبری ایفا کنند، گفت: کاری که در مجموعه تبلیغ نوین برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، دریافت آثار هنری به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در این راستا مطرح کرد: این فراخوان برای دریافت آثار مردمی در حوزه تبیین مکتب سردار شهید سلیمانی است که در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: در بخش بزرگسالان، افراد نسبت به فهم و تفسیر هر فرد نسبت به وصیت نامه حاج قاسم مطالب خود را تدوین یا اینکه ناظر بر ابعاد مکتب حاج قاسم، مطالب خود را تبیین خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این روند، تلاشی است تا بتوانیم شاخص‌های مکتب سردار شهید در صحنه‌های مختلف جامعه بروز و ظهور آن را کشف و روایت کنیم، گفت: در بخش کودکان و نوجوانان نیز با بیان ساده و زیبای کودکانه مکتب، سیره و منش حاج قاسم حکایت خواهد شد؛ به نوعی که با ورود به لینک مورد نظر می‌توانند نقاشی، عکس و ویدئو و دل نوشته‌های خود را با عنوان «خوبی‌های حاج قاسم» ارسال کنند.

حجت الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: آثار ارزیابی شده و منتخب توسط هیأت داوران در یک کتاب به نام (تو نویسنده کتاب سردار حاج قاسم باش) چاپ خواهد شد و در فضاهای مختلف جامعه و در بسترهای نمایشگاهی این آثار عرضه می‌شود تا فضاهای جامعه هرچه بهتر به نور کتب حاج قاسم معطر و نورافشانی شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان تولید محتوای مکتوب «تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش» به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم و نیز ثبت احساسات و اندیشه مردم نسبت به شخصیت ویژه حاج قاسم و ابعاد زندگی ایشان به همت مرکز تبلیغ نوین اجرایی شده است، گفت: ضمناً برای ماندگاری و ثبت این احساسات و اندیشه‌های پاک مردمی از مجموعه‌ی داده‌های ثبت شده بعد از ویراستاری این داده‌ها تبدیل به کتاب شده و در باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک اثر جمعی رونمایی و نگهداری خواهد شد و به برگزیدگان در این مسابقه نیز هدایایی تقدیم خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق دو لینک (https://formaloo.com/tabligh_novin) برای بزرگسالان و (https://formaloo.com/tabligh_novin2) برای کودکان، اقدام و آثار خود را ارسال کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار