کد خبر: ۱۹۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴
حواله یوان به چین دارای ویژگی های می باشد اگر پول را بصورت آنلاین جابجا کنید ، رایگان خواهد بود. همچنین کارمزد تبدیل یوان به ریال در مقایسه با ارزهای دیگر بسیار کم است. دولت چین به دلار و یورو از حواله استقبال می کند و به کسانی که می توانند دلار یا یورو حواله دریافت کنند کوپن صادراتی ارائه می دهد

حواله یوان به چین ، راهنمای حواله یوان با کمترین کارمزد

حواله یوان به چین دارای ویژگی های می باشد اگر پول را بصورت آنلاین جابجا کنید ، رایگان خواهد بود. همچنین کارمزد تبدیل یوان به ریال در مقایسه با ارزهای دیگر بسیار کم است. دولت چین به دلار و یورو از حواله استقبال می کند و به کسانی که می توانند دلار یا یورو حواله دریافت کنند کوپن صادراتی ارائه می دهد

حواله یوان به چین دارای ویژگی های مهمی است که برخی از آنها به شرح زیر است:

 

اول : محدودیتی در میزان حواله ها ندارد. با این وجود محدودیت هایی در مورد حواله از ارزهای دیگر وجود دارد.

دوم ، اگر پول را بصورت آنلاین جابجا کنید ، رایگان خواهد بود. همچنین کارمزد تبدیل یوان به ریال در مقایسه با ارزهای دیگر بسیار کم است.

سوم ، حواله های یوان به چین بسیار ارزان تر از حواله های دلار یا یورو به چین است (اگرچه دلار و یورو ارز هستند ،

دولت چین به دلار و یورو از حواله استقبال می کند و به کسانی که می توانند دلار یا یورو حواله دریافت کنند کوپن صادراتی ارائه می دهد ، زیرا بانک های چینی در ازای دلار یا یورو از شما هزینه می گیرند. .

چهارم ، اگر شما یا شخص دیگری شرکتی در چین ثبت کرده اید ، می توانید با استفاده از حساب شرکت خود به راحتی یوان را به چین منتقل کنید.

پنجم ، هیچ مشکلی در رابطه با حواله به چین ، از جمله تحریم یا جلوگیری از پول وجود ندارد.

سرانجام ، انتقال پول به چین به دلیل تجارت رسمی بین دو کشور بسیار سریع انجام می شود.

البته باید تأکید کنیم که به دلیل برخی مقررات دقیق ، برخی از بازرگانان به جای ارسال حواله به چین مستقیماً از طریق هنگ کنگ این کار را انجام می دهند.

 

مشکلات رایج حواله یوان به چین

اول از همه ، حواله های یوان به چین مالیات دریافت می شود زیرا یوان پول ملی چین است. برخی از شرکت های مشهور چینی و بین المللی ترجیح می دهند به جای یوان ، دلار یا یورو حواله دریافت کنند. شما باید بین 10 تا 20 درصد ریال بیشتر از دلار و یورو بپردازید. برای حل این مشکل ، سرمایه داران ایرانی از طریق هنگ کنگ و دبی حواله می کنند.

 

برای انتقال یوان به چین ، شما به نام گیرنده حواله یا در واقع دارنده حساب نیاز دارید و این کمی مشکل است ، زیرا معمولاً فقط تصویر نام گیرنده در دسترس است. حساب شخص ارسال می شود ، خطر این نوع حواله بیشتر از حواله به دلار و یورو است.

 

برای حواله یوان به چین مستقیم از کارشناسان ما مشاوره بگیرید 09123187927

ارسال و دریافت حواله یوان با کمترین نرخ

ارسال و دریافت حواله یوان در کمترین زمان ممکن

امکان ارسال حواله سوئیفت به سراسر جهان

 

 

تخصص ما در انجام حواله یوان به چین با کمترین نرخ و در کمترین زمان است

اطلاعاتی همچون آدرس بانک، آدرس سکونت فرد گیرنده وشماره تماس گیرنده نیز در صورت وجود بصورت اطلاعات تکمیلی توسط بانک دریافت می گردد.

 

حواله های بانکی بر اساس نوع حواله ارزی مورد نظر از حساب ها وکشور های مختلف انجام می گردد، به عنوان مثال انجام حواله های دلار و یورو اصولا از کشور های ترکیه، عمارات و برخی از کشور های اروپایی صورت می پذیرد، در مورد حواله یوان چین، ارسال حواله در برخی موارد از کشور وای واسط صورت می پذیرد،

 

اما با توجه به اینکه با انجام حواله توسط کشور ها و بانک های واسط ریسک بیشتر و هزینه بالاتری می بایست پرداخت گردد لذا انجام حواله بصورت مستقیم و آنلاین و از طریق حسا بانکی در همان کشور بسیار مورد توجه تجار و بازرگانان قرار می گیرد.

 

حواله به کشور آمریکا و انگلیس به صورت حواله داخلی نیز امکان پذیر است ، در این نوع حواله وجه به صورت نقدی در داخل همان کشور به حساب گیرنده واریز می گردد ، این حواله که اصطلاحا حواله سیاه نام گرفته است بین ۳ تا ۵ روز کاری مستلزم زمان می باشد و دارای این مزیت می باشد که حواله های بزرگ به صورت چند مرحله ای انجام پذیر بوده و فرستنده مبلغ نیز توسط بانک و دولت آن کشور اشخاص محلی محسوب می گردد.

 

حواله فوری به چین

حواله فوری به چین امروزه یکی از دغدغه های تجار در امر واردات از چین می باشد.

 

ارسال و دریافت حواله یوان به کلیه حسابهای شخصی و شرکتی در چین از طریق دفتر فعال بازرگانی ناشا در شهر شنزن چین و هنگ کنگ در سریع ترین زمان به علت داشتن صادرات مستمر به این کشورتوانایی ارسال یوان از داخل چین به حسابهای متمرکز در بانکهای زیر را قادر می باشد:

 

  • Agricultural Bank of China (ABC)
  • Bank of China
  • Bank of communicate Ti nos
  • China CITIC Bank
  • China Construction Bank
  • China Development Bank
  • Industrial Commercial Bank of China

 مدت زمان انجام حواله چند روز است؟

به دلیل تغییرات برای محاصبه مدت زمان انجام حواله ها با کارشناسان ما تماس بگیرید 02122234980

حواله یوان بدون کارمزد

چین بزرگترین شریک تجاری ایران است و ایران حدود یک پنجم ارزش صادرات کل به چین را تشکیل می دهد ، به این معنی که ارزش صادرات سالانه بیش از 50 میلیارد دلار است. علاوه بر فرآورده های نفتی و پتروشیمی ، مواد شوینده ، سبزیجات خشک ، فرش ، میوه و آب میوه ، آجیل (به ویژه پسته ، کشمش و انجیر) ، صنایع دستی ، متانول ، زعفران و چرم نیز مهمترین صادرات ایران به چین است.

 

دانشجویان ایرانی چین را به عنوان مقصد علم انتخاب می کنند. اگرچه چین جمعیت زیادی دارد (1،390،089 ، 3،310) ، نرخ بیکاری چین تنها 4.1٪ است و این سطح پایین عامل اصلی تشویق متقاضیان کار در کشورهایی مانند ایران است که نرخ بیکاری دو برابر شده است. این یک عدد است. در حال حاضر ، رنمینبی نهمین واحد پول در جهان از نظر حجم معاملات است که افتخار چین نیز محسوب می شود.

 

از مزایای پرداخت با یوان

انتقال سریع پول همچون انتقال اینترنتی در داخل ایران

نداشتن محدودیت ارسال حواله یوان به چین در مقابل محدود بودن دیگر ارزهای رایج

پایین بودن نرخ تبدیل یوان در برابر الباقی ارزها با ریال ایران

قابلیت انتقال یوان به بیشتر از ۵۰ بانک چینی در آن واحد

پایین بودن کارمزد نسبت به دیگر ارزهای رایج

نداشتن ریسک در فریز شدن پول به دلایل تحریمهای صادر شده علیه ایران

استقبال فروشندگان چینی به سبب دریافت سریع و ارسال سریع کالا

پرداخت کرایه حمل داخلی در چین و بیمه توسط حواله به چین

 

آیا نرخ پایینتر حواله یوان می تواند معیار مناسب برای حواله باشد

شکی نیست که نرخ پایین در انجام حواله و نیز پرداخت مبالغ کمتر در پرداختی ها باعث کاهش هزینه

صرفا داشتن حساب بانکی در چین برای انجام حواله یوان نمیتواند ابزار مناسب برای انجام حواله یوان باشد، از طرفی پرداخت پول به افرادی که تنها بصورت تلفنی اقدام به انجام حواله می نمایند می بایست قبل از انجام حواله از طرف شما مورد تایید قرار بگیرن، بنابراین بهتر است برای انجام اولین حواله خود بصورت حضوری برای انجام حواله یوان اقدام نمایید و در دفعات بعدی و برای رقم های پایین حواله یوان می توان کار را بصورت تلفنی انجام داد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار