کد خبر: ۱۹۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
دادستان تهران در حاشیه بازدید ازدادسرای ناحیه 37، با بررسی دقیق برخی پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان عمودستورات دادستان تهران برای تعیین تکلیف پرونده های معوقمی و انقلاب تهران در ادامه برنامه‌های مستمر بازرسی به منظور نظارت مستقیم بر امور، به صورت از پیش اعلام نشده و شبانه از دادسرای ناحیه ۳۷ بازدید کرد.

علی صالحی به صورت سرزده و در بازدید شبانه از شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳۷، روند خدمت رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد و ضمن گفتگو با قضات و کارکنان اداری از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی به پرونده‌ها قرار گرفت.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های قضات و کارکنان شعبه کشیک دادسرای ناحیه ۳۷ تهران، به منظور بهبود روند امور، تذکرات و رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

صالحی همچنین با بررسی دقیق برخی پرونده‌های معوق و علل و عوامل اطاله دادرسی، دستوراتی را برای تعیین تکلیف فوری این پرونده‌ها و صدور تصمیم نهایی در خصوص هر مورد صادر کرد.

در جریان این بازدید مسئولان و قضات کشیک دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۷ تهران، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این دادسرا ارائه کردند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار