کد خبر: ۱۹۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
رئیس سازمان فضای مجازی بسیج:
مسلم معین در آیین رونمایی از مستند «حریف» و نماهنگ «رفیق» و انتشار رسمی بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت نبرد آمرلی» گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمن هر روایتی را در فضای داشته باشد و به عبارتی دوران بزن در رو در فضای مجازی در آینده تمام خواهد شد.

دوران بزن در رو در فضای مجازی در آینده تمام خواهد شدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج عصر امروز در آیین رونمایی از مستند «حریف» و نماهنگ «رفیق» و انتشار رسمی بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت نبرد آمرلی»، اظهار داشت: اینکه شما در منزل خود اجازه انتشار اسطوره‎ای مثل حاج قاسم را نداشته باشید، جای سئوال است که مسئولان چطور این فضا را تحمل می‌کنند؛ همه مردم از اپراتور‌های بومی و فروشگاه‌های اینترنتی داخلی استفاده می‌کنند لذا شبکه‌های اینترنتی پیام رسان موضوع پیچیده‌ای نیست که نتوان آن را در کشور نهادینه کرد.

وی افزود: البته ما در تعریف واژه‌های مربوط به سایبر مشکل داریم یعنی ترجمه فضای سایبر به فضای مجازی اشتباهی است که در کشور صورت گرفته است؛ امروز مردم ما امنیتی در فضای سایبر ندارند، زیرا کسب و کار‌های خود در این فضا را وابسته به بسترهای شرکت‌های آمریکایی مانند اینستاگرام کردند بدین‌ معنی که چنانچه مسئولان شرکت مورد اجازه هر گاه بخواهند می‌توانند دسترسی کاربران ایرانی را قطع کنند.

معین اضافه کرد: بسیج با تولید بازی‌های رایانه‌ای خود را کاندیدای ورود به باشگاه تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای در دنیا کرده به صورتی که در آینده از این‌گونه فعالیت‌های بسیج بیشتر شنیده خواهد شد؛ سر ریز تولید بازی‌های رایانه‌ای می‌تواند در دیگر حوزه‌ها مانند حوزه‌های دفاعی وارد شود.

وی ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم دشمن هر روایتی را در فضای داشته باشد و به عبارتی دوران بزن در رو در فضای مجازی در آینده تمام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار