کد خبر: ۱۹۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه گفت: ادعای استقراض ۱۳۵ هزار میلیاردی و نقدینگی هزار هزار میلیارد تومانی در زمان دولت روحانی نادرست است.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه گفت: ادعای استقراض ۱۳۵ هزار میلیاردی و نقدینگی هزار هزار میلیارد تومانی در ۶ ماه پایانی دولت روحانی نادرست و بی اعتبار است.


بیشتر بخوانید


محمد‌باقر نوبخت گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در ماه‌های اول هر سال، دولت‌ها طبق تنخواه بانک مرکزی استفاده و تا پایان سال نیز تسویه می‌کنند.

فیلمی از غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر استقراض ١٣٥ هزار میلیارد تومانی در شش ماهه پایانی دولت روحانی از بانک مرکزی که منجر به ایجاد هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی شده است در فضای مجازی منتشر شده بود که توسط رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و مصاحبه وی با یکی از رسانه ها رد شد.

به گفته نوبخت؛ "حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای مصباحی ‌مقدم، شخصیتی محترم هستند ولی اظهاراتشان در مورد استقراض دولت در دو ماه بهمن و اسفند سال ٩٩ و همچنین ٤٥ هزار میلیارد تومان تنخواه امسال که مجموعاَ ١٣٥ هزار میلیارد تومان بوده و با احتساب ضریب فزاینده پولی ٨، منجر به هزار هزار میلیارد تومان نقدینگی شده است، به استناد گزارش رسمی بانک مرکزی نادرست و بی‌اعتبار است.

ادعای استقراض ۱۳۵ هزار میلیاردی دولت دوازدهم نادرست است

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار