کد خبر: ۱۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۰
ضیایی پرور:
رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی آشتی با رسانه ها است.
به گزارش تجارت آنلاین؛حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اظهارداشت:برنامه‌هایی در 18 بند در نظرگرفته ام که توسعه فعالیت های روابط عمومی الکترونیک، از جمله ساماندهی پورتال سازمان و تولید اپیکیشن های مبتنی بر موبایل جزء این برنامه ها هستند.
 
وی در ادامه افزود: یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده تقویت سامانه پیامکی سازمان است وهمچنین ارتباط نزدیک و موثری با رسانه ها ایجاد می شود.
 
رئیس مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: من از اهل رسانه هستم و تلاش میکنم با تدابیری، سیاست آشتی با رسانه ها را در پیش بگیرم، همچنین باید فرآیند اطلاع رسانی عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تقویت شود .
 
ضیایی پرور عنوان کرد: و به نوعی زمینه مناسب نشر اطلاعات مربوط به سه حوزه اصلی (میراث فرهنگی،صنایع دستی،گردشگری) سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را برای وسایل ارتباط جمعی (خبرگزاری،روزنامه،صداو سیما) فراهم کنم.
 

انتهای پیام/
 

برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، رسانه
نام:
ایمیل:
* نظر: