کد خبر: ۱۹۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
مجلس شورای اسلامی برای حمایت از فضای کسب و کار و واحد‌های تولیدی، طرحی دو فوریتی را تصویب کرده است که هفته آینده نسخه اصلاح شده آن به تصویب می‌رسد، این را رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان - شمس الدین حسینی می‌گوید: طرح حمایت از واحد‌های تولیدی در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و پس از ۲ بار بازگشت از شورای نگهبان تمام ایرادات آن برطرف و به مجلس ارائه شده است. این طرح در هفته آینده به تصویب خواهد رسید.

رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس گفت: این قانون به ۳ بخش تقسیم می‌شود که یکی از بندهای آن به تسهیلگری در اعطای مجوز کسب و کار مربوط می‌شود. بخش دوم به شفافیت قوانین و مقررات و قرارداد‌های بانکی مربوط می‌شود. بخش سوم هم در رابطه با تسهیل و رقابت در توسعه خدمات قضائی است.


بیشتر بخوانید


به گفته این نماینده مجلس، در بخش صدور مجوز‌ها ایجاد فضا و امنیت سرمایه گذاری پیش بینی شده است. در کمیسیون جهش تولید قوانین تسهیل بازآفرینی نظام تامین مالی در حال بررسی هستند.

۷۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ۷ دی، با تصویب طرحی دو فوریتی از دستگاه قضا خواستند که کارآفرینان واحد‌های صنعتی به دلیل بدهی به سازمان‌ها و نهاد‌ها تحت پیگرد قرار نگیرند و کارخانه‌ها به خاطر دیون؛ تعطیل نشوند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار