کد خبر: ۱۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
یک مسئول:
ایسنا/لرستان کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: اجرای طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح‌ها در لرستان بوده است.

سعید مومنی‌نیا، در جمع خبرنگاران لرستان اظهار کرد: لرستان در اجرای طرح نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی یکی از موفقیت آمیزترین طرح‌ها را به اجرا درآورده و توانسته است رضایت بیمه شدگان را جلب کند.

وی ادامه داد: نظارت، آموزش و پاسخگویی همکاران اداره کل بیمه سلامت لرستان در اجرای طرح نسخه‌نویسی یکی از موضوعات مهم و مثبت در اجرای این طرح بوده است.  

کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: در بازدید از مراکز طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت لرستان خوشبختانه نزدیک به ۱۰۰ درصد مراکز در این طرح زیر بار رفته اند و فقط تعداد خیلی محدودی از مراکز غیر طرف قرارداد از نسخه کاغذی استفاده می کنند که با هماهنگی های صورت گرفته این مشکل هم رفع و آموزش لازم به آنها داده خواهد شد.  

مومنی‌نیا در بازدید از شهرستان‌های خرم‌آباد و الشتر نیز اظهار کرد: هدف پایش بررسی کیفیت عملکرد نظارتی اداره نظارت و ارزشیابی بیمه سلامت لرستان بوده که این پایش در چند جهت مختلف صورت گرفته  و اقدامات نظارتی و عملکرد اداره بیمه سلامت لرستان را با ضوابط مربوطه انطباق داده‌ شد  که اشراف کارشناسان نسبت به دستور عمل سنجیده شده و خوشبختانه در این راستا عملکرد مناسبی وجود دارد.  

وی با اشاره به بازدید در شهرستان الشتر، افزود: عملکرد رئیس اداره و نماینده ناظر بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بررسی که خوشبختانه رضایتمند بوده است.  

کارشناس اداره کل نظارت سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به سرکشی از مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت استان، یادآور شد: رضایت‌مندی مراکز طرف قرارداد نسبت به اداره بیمه سنجیده شده که در این راستا نوع نظارت، رفتار کارشناسان، بازرسی، پرداخت هزینه‌ها و پاسخگویی به مشکلات از موضوعات مهم بود که خوشبختانه اداره کل بیمه سلامت لرستان به خوبی اقدام کرده است.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار