کد خبر: ۱۹۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: با تلاش عوامل راهداری ۱۲۵۵ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های این استان پخش شده است.

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

وی افزود: با تلاش عوامل راهداری ۱۲۵۵ تن مخلوط ماسه و نمک در جاده‌های این استان پخش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همچنین طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۹۴۵ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

وی افزود: ۱۴۷ نیروی انسانی و ۱۰۱ دستگاه در راهدارخانه‌ای استان در جهت رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

دلخواه با بیان اینکه به ۷۰۰ دستگاه خودرو کمک رسانی شده است ادامه داد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

وی یکی از دلایل انسداد مقطعی راه‌ها را نداشتن زنجیرچرخ عنوان کرد و گفت: نیاز است شهروندان در فصل زمستان و بارش برف ضمن استفاده از زنجیرچرخ در هنگام وقوع حوادث از حرکت در شانه خاکی راه‌ها خودداری کرده و در مسیر خود باقی بمانند تا عوامل راهداری و پلیس راه بتوانند در کوتاه‌ترین زمان برای بازگشایی راه اقدام کنند.

انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار