کد خبر: ۱۹۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
ستار همدانی: می توانیم برای اولین بار از گروهمان در جام جهانی صعود کنیم
کارشناس فوتبال و هافبک پیشین تیم استقلال با بیان اینکه عملکرد تیم ملی در ماه های اخیر فوق العاده بوده، گفت: ویلموتس ضربه بدی به فوتبال ملی ایران زد ولی اسکوچیچ این تیم را احیا کرد.
خبرورزشی -

ستار همدانی در گفتگو در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال  کشورمان با اسکوچیچ  گفت: آمار گویای عملکرد دراگان اسکوچیچ است و باید واقعیت را پذیرفت که این مربی کروات نسبت به ویلموتس بلژیکی کار بزرگی برای فوتبال ایران انجام داد. ویلموتس تیم خوب کارلوس کی روش را حاشیه دار کرد و به نوعی تیم ملی بیمار شد اما اسکوچیچ با مدیریت خود توانست تیم را متحد و بدون باخت به عنوان اولین تیم اسیایی به جام جهانی برساند.

وی افزود: ویلموتس برای پول به ایران آمده بود و نشان داد مربی نیست و در کیسه دوختن خبره است. در حالی که اسکوچیچ با کمترین مبلغ سرمربی تیم ملی شد تا ثابت کند بیشتر به کارش علاقه مند است تا پول!

وی در مورد شانس صعود تیم ملی از گروه خود گفت: این تیم ملی ظرفیت صعود به مرحله حذفی جام جهانی را دارد چراکه بازیکنانی داریم که در بهترین تیم های اروپایی به میدان می روند و اکثر ملی پوشان با تجربه و تاکتیک پذیر هستند.  

همدانی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم گفت : آبی‌ها فصل پرفراز و نشیبی را آغاز کردند. در چند سال گذشته مشکلات مدیریتی باعث شد تا استقلال ثبات نداشته باشد و مشکلات، آنها را زمین گیر کند.

آبی‌ها در نیم فصل اول با داشتن بهترین خط دفاع، خط حمله، بیشترین گل زده و کمترین گل خورده و بدون باخت، صدرنشین نیم فصل اول شدند. البته استقلال هنوز نقاط ضعفی دارد که باید آنها را در تعطیلات نیم فصل برطرف کند. باید نفراتی به تیم اضافه شوند که بتوانند نقاط ضعف را پوشش دهند.

استقلال در خط دفاع دروازه بان و هافبک عملکرد خوبی داشته اما در خط حمله هنوز هماهنگی خوبی را شاهد نیستیم که کادر فنی باید آن را برطرف کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار