کد خبر: ۱۹۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
گروه استان‌ها- استاندار خراسان شمالی گفت: با اتحاد و همدلی می‌توانیم در برابر هر نوع تحریم و توطئه ایستادگی کنیم و استکبار جهانی را شکست دهیم و پناهگاهی امن برای مظلومان جهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد ،محمدرضا حسین نژاد در مراسم محوری یوم الله 12 بهمن ماه به مناسبت بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اظهار داشت: یکی از مهمترین خواسته های سیستم شاهنشاهی تصویب و اجرای لایحه ننگین کاپیتولاسیون بود که در کنار این تبعیض طبقاتی، ناعدالتی های اجتماعی و ذلت برای مردم ایران را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه اقدامات خبیثانه رژیم ستم‌شاهی علیه ملت ایران سبب آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 1357 شد افزود: حمایت و پشتوانه مردمی نظام مهم ترین و ارزشمندترین عامل برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استکبار جهانی عزت، شرف و اقتدار ملت ایران را نشانه گرفته بود خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دست از برنامه‌های خبیثانه خود علیه ملت ایران برنداشت که در نهایت منجر به شروع جنگ تحمیل شد و در نهایت فرزندان رشید ایران اسلامی با ایثار و ایستادگی نگذاشتند حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست نااهلان بیفتد که این امر سبب تعجب جهانیان شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: امروز باید در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم چراکه دشمن به بهانه‌های مختلف سعی در ایجاد تفرقه میان مردم و نظام جمهوری اسلامی را دارد.

استاندار خراسان شمالی در پایان اضافه کرد: الحمدلله شرایط کشور به گونه‌ای رقم خورده است که با اتحاد و همدلی می‌توانیم در برابر هر نوع تحریم و توطئه ایستادگی کنیم و استکبار جهانی را شکست دهیم و پناهگاهی امن برای مظلومان جهان باشیم.

انتهای پیام/311/ ع

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار