کد خبر: ۱۹۸۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
استاندار همدان با بیان اینکه مسیر انقلاب اسلامی توفنده و بالنده ادامه پیدا خواهد کرد گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم سامان دادن به مشکلات و بی‌تدبیری‌هایی است که از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، استاندار همدان صبح امروز به همراه معاونین، مدیران ستادی و استانی در نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر در دفتر آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان حضور یافت.

استاندار همدان در این مراسم با اشاره به جایگاه والای امام خمینی(ره) و پرچم‌داری او در قیام علیه ظلم ستم‌گران اظهار کرد: نظام منحوس پهلوی منابع و امکانات کشور را به تاراج می‌برد و آن را در اختیار بیگانگان قرار می‌داد و ظلم و ستم را در حق ملت ایران روا می‌داشت. 

علیرضا قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه نظام پهلوی علاوه بر تاراج منابع و امکانات، بر سر فرهنگ، اعتقادات و ارزش‌های ملت را نیز معامله می‌کرد گفت: سرمداران این رژیم منحوس، کشور را در اختیار بیگانگان قرار دادند و با روحیات ددمنشانه دست به کشتار ملت ایران می‌زدند.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی کشور در ظاهر در حال توسعه بود چراکه تمام اقدامات آن چیزی جز وابستگی ایران به بیگانگان را به همراه نداشت افزود: آنها نقشه شومی برای کشور کشیده بودند که فرجام آن فروپاشی و تجزیه بود اما امام خمینی(ره) با تمسک به قیام اباعبدالله الحسین(ع) مانع از این کار شد و انقلاب اسلامی را بنیانگذاری کرد. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به لطف پروردگار در کمترین زمان ممکن به ثمر نشست و نظام مقدس جمهوری اسلامی بنیانگذاری شد گفت: امام خمینی(ره) وحدتی بی‌نظیر در بین اقشار مختلف جامعه برقرار کرد و با ایستادن در‌ مقابل یک رژیم تا بُن دندان مسلح، پیروز شد.

وی با تأکید بر اینکه با قیام ملت در انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) مستکبرین به خاک ذلت نشستند گفت: مقام معظم رهبری نیز به خوبی توانستند مسیر و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی را ادامه و هدایت کنند.

قاسمی‌فرزاد از تلاش دشمن از همان روزهای آغازین انقلاب برای ضربه زدن به ایران سخن به میان آورد و با بیان اینکه وظیفه ما این است که آیندگان را نسبت به گذشته بیدار و هوشیار کنیم تأکید کرد: باید با هشدارهای لازم و در دستور کار قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه "جهاد تبیین"، آیندگان را آگاه و هوشیار کنیم. 

وی با بیان اینکه باید در مقابل توطئه‌های دشمنان را که در پی ناکارآمد نشان دادن این نظام الهی هستند، ایستاد و مانع از نفوذ آن‌ها در این کشور شد افزود: دشمنان این سرزمین، بیش از ۱۸۵ توطئه برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی طرح کرده‌اند و بیش از ۱۰۰ مورد آن را تا کنون انجام داده‌اند که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، همه آن‌ها به شکست ختم شدند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن امروزه به دنبال تهییج اقشار مختلف است تا حرکت پوینده و شتابان این نظام و انقلاب الهی را کند سازد گفت: دشمنان در پی آن هستند تا با بهانه‌هایی مثل همسان‌سازی، مسائل معیشتی و حق و حقوق کارکنان، مردم را در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دهند. 

وی با بیان اینکه به جهت بی‌تدبیری‌هایی که در چند سال اخیر صورت گرفت مشکلات و مسائلی جبران ناپذیری برای مردم ایجاد کرد افزود: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم سامان دادن به مشکلات و بی‌تدبیری‌هایی است که از دولت‌های گذشته به ارث رسیده است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه توجه به سلامت، ارتقای معیشت، تامین مسکن و ترمیم اعتماد عمومی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار دولت سیزدهم است تأکید کرد: دولت سیزدهم با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، در جهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است. 

وی گفت: ما هم در استان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، رهنمون‌های نماینده ولی فقیه در استان و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان سیاست‌های دولت را پیگیری و اجرا خواهیم‌ کرد.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار