کد خبر: ۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
متاسفانه همزمان با شروع مدارس نقدینگی مردم کم شده و میزان تقاضا برای خرید مرغ کمتر می‌شود؛ به همین منظور پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده کاهش تقاضا داشته باشیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از ایسنا، عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری مرغ گوشتی کشور با اشاره به تدوین یک برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ عنوان کرد: متاسفانه هیچ گونه حساب و کتاب و نظارتی بر قیمت مرغ و نهاده‌های آن وجود ندارد به همین دلیل این صنعت فقط آرامش نسبی را تجربه می‌کند و هیچ وقت ثبات قیمت طولانی مدت یا پایدار نداشته است.
 
محمد حسین زمانی راد اظهار کرد: خوشبختانه از 10 روز گذشته قیمت مرغ به حالت متعادل رسیده و به همین دلیل آرامش نسبی در صنعت مرغداری به وجود آمده است، اما این قیمت‌ها نسبی بوده و تا یک ماه آینده افت تقاضا خواهیم داشت.
 
وی افزود: متاسفانه همزمان با شروع مدارس نقدینگی مردم کم شده و میزان تقاضا برای خرید مرغ کمتر می‌شود؛ به همین منظور پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده کاهش تقاضا داشته باشیم.
 
زمانی راد خاطرنشان کرد: از مسئولین می‌خواهیم تا یک برنامه مدون برای قیمت‌گذاری مرغ تدوین کنند تا مقداری ثبات در این صنعت به وجود آید و تداوم تولید داشته باشیم؛ در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری‌های سراسر کشور 4500 تومان تا 5 هزار تومان است.
برچسب ها: قیمت ، مرغ ، نقدینگی
نام:
ایمیل:
* نظر: