کد خبر: ۱۹۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱
ایسنا/خوزستان در حاشیه نمایشگاه صنعت نفت و حفاری خوزستان تفاهم نامه همکاری میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب منعقد شد.

مهدی شریف زاده دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز ۱۸ بهمن ماه در حاشیه امضای تفاهم نامه این معاونت با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه نمایشگاه نفت اهواز ۱۴۰۰ اظهار کرد: این ستاد ماموریت های خاصی در جهت تامین نیازمندی های فناورانه در سطح کشور دارد. مشخصا وظیفه داربم تا فناوری های نوین در سطح کشور را شناسایی و آن ها را دسته بندی و بهینه سازی کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای آن دسته از فناوری ها که در کشور وجود ندارند باید اولویت بندی کنیم و برای آن ها نقشه راه در نظر بگیریم که عمدتا این کار از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان، ترویج اقتصاد دانش بنیان و کارآفرینی انجام می شود.

شریف زاده گفت: در حال حاضر نیز تقاهم نامه ای با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منعقد کردیم که رویکرد اصلی آن در رابطه با بحث توسعه فناوری است.

وی تصریح کرد: در این راستا اولویت های خاصی مانند احیای چاه های نفت، استحصال انرژی از گازهای مشعل و بحث تجهیزات نفت وجود دارد. ان شالله کارگروهی را در این خصوص تشکیل خواهبم داد تا در خود منطقه خوزستان برای اجرایی کردن این تفاهم نامه مستقر شود.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار