کد خبر: ۱۹۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
فرمانده نزاجا:
امیر سرتیپ «حیدری» طی پیامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی به فرمانده و کارکنان این نیرو تأکید کرد: حماسه‌آفرینی‌های خلبانان غیرتمند نیروی هوایی در تاریخ ماندگار است.

حماسه‌آفرینی‌های خلبانان غیرتمند نیروی هوایی در تاریخ ماندگار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی، روز نیروی هوایی را به فرماندهی و همه تلاشگران نیروی هوایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

به مانند هر سال با فرارسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره مردان غیور نیروی هوایی ارتش که به رغم تمام تبلیغات رژیم طاغوت در برهه‌ای حساس با شجاعت و آگاهی در روز نوزدهم بهمن ماه ۱۳۵۷ علیه ظلم طغیان کرد و بـه صفوف اسلام و مردم پیوست، در اذهان زنده می‌شود.

حماسه‌آفرینی‌های ماندگار خلبانان غیرتمند نیروی هوایی ارتش در طول دوران سراسر افتخار دفاع مقدس به‌ویژه در عملیات‌های بی‌نظیر و پیچیده کمان ۹۹ و اچ ۳ با انهدام بزرگ‌ترین پایگاه‌های نظامی رژیم بعث عراق، عقب راندن دشمن از مرز‌ها و حراست و حفاظت از حریم هوایی ایران اسلامی، گوشه‌ای از حماسه‌آفرینی‌ها و نبوغ این نیروی ولایتمدار و مقتدر ارتش است.

بی‌تردید امروز ذکاوت، هوشیاری، قدرت ایمان و تبعیت از فرمایشات گرانقدر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، نیروی هوایی ارتش را در چنان جایگاه برتری قرار داده است که با وجود اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه به خصوص در حوزه نظامی، پله‌های ترقی و پیشرفت را با تکیه بر کارکنان فنی، متخصص و متعهد خود بیش از پیش با موفقیت و صلابت هرچه تمام طی می‌کند.

اکنون به همت دلاورمردان و قهرمانان نیروی هوایی، این نیروی الهی جزو بهترین نیرو‌های هوایی منطقه و جهان است که خود باعث غرور و سربلندی نیرو‌های مسلح و ملّت شریف ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن ادای احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگری‌ها و قهرمانی‌های این نیرو، موفقیّت روزافزون حضرتعالی و مجموعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در ادامه مسیر پر عظمت انقلاب شکوهمند اسلامی و در سایه‌سار زعامت و امامت ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از درگاه پروردگار منان خواستارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ ستاد کیومرث حیدری

انتهای پیام/ 221

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار