کد خبر: ۱۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
شهردار تبریز گفت: در شان ما نیست که در شهرداری در یک اتاق دو همکار با حقوق متفاوت کار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس رنجبر در پنجاه و یکمین جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز در خصوص سئوالی مبنی بر همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری که پیش از این توسط رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مطرح شده بود، پاسخ داد.

عباس رنجبر در این‌باره بیان کرد: طرح همسان‌سازی قرارداد کارکنان و نظام پرداخت عادلانه تا جایی که من می‌دانم باید به تصویب شورا رسیده و به ما ابلاغ شود، این طرح گویا هم اکنون در کمیسیون‌ها بوده و باید به صحن شورا بازگردد تا پس از تصویب اعضای شورای شهر ما نسبت به اجرا اقدام کنیم.

شهردار تبریز در ادامه با بیان اینکه همچنین باید منابع این کار در شورا مشخص شود و در بودجه گنجانده شود، ادامه داد: در شان ما نیست که در شهرداری در یک اتاق دو همکار با حقوق متفاوت کار کنند.

وی گفت: هرقدر که حساب کتاب کردیم باید از پروژه‌های عمرانی کاسته و این طرح را اجرا کنیم و برای همین منتظر شورا هستیم تا راهکار و سیاستی ارائه دهد.

رنجبر در ادامه اظهار کرد: کارگران و کارکنان رسمی بر اساس قانون حقوق می‌گیرند و ریالی نمی‌توان از حقوق آنها کم کرد، شرکت تعاونی همشهری و سبزبانان با فراخوان عمومی انتخاب شده‌اند و اصلا وارد موضوع یکسان‌سازی در این راستا نمی‌شویم.

عباس رنجبر، شهردار تبریز در ادامه این جلسه گفت: از اولین روزی که آمدیم مقابل درخواست‌های غیرمعقول ایستادیم اما هجمه‌ها از همان موقع آغاز شد، بانک شهر می‌خواهد از جیب مردم مشکل خودش را حل کند و من جلوی این کار را گرفتم و هجمه می‌کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: من امروز اگر کم هزینه می‌کنم به ولای علی به نفع مردم تلاش می‌کنم چون اصلا پولی وجود ندارد، ارتباط این چنینی من با شورا به ضرر شورا و شهرداری است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار