کد خبر: ۲۰۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
نماهنگ صف به صف کاری از گروه فرهنگی و رسانه ای فاطر با اجرای گروه سرود منتخب استانی انصار المهدی شیراز به مناسبت ایام دهه فجر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کارگردان نماهنگ صف به صف با بیان اینکه  محتوای این اثر از زبان جوانان وطن سروده شده است، گفت: این نماهنگ به قدرت، استعداد و توانایی نسل جوان در انجام امور مختلف و نیز تاکید بر این واقعیت که سعی و تلاش همراه با امید و توکل به کمک و یاری خداوند مهربان همیشه راه حل مسائل و توسعه و آبادانی است اشاره دارد و برای داشتن آینده‌ای درخشان و ایرانی آباد باید با وحدت، همبستگی و یکپارچگی، تلاش کنیم.

معراج زاهدی افزود: تولید این اثر در استان فارس در مکان های مختلف ضبط و با اجرای گروه سرود منتخب استانی انصار المهدی شیراز متشکل از بهترین دانش آموزان استانی که دهه هشتادی هستند، صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه نماهنگ صف به صف کاری از گروه رسانه ای فاطر است اظهار داشت: اعضای این گروه از جای جای ایران در کنار هم جمع شده اند، اثر صف به صف با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز، تهیه و تولید شد که در این خصوص کمال تقدیر و تشکر را از مسئولین مربوطه دارم و امیدوارم این هم افزایی بهتر و فراگیرتر صورت گیرد تا شاهد آثار فاخری از این قبیل باشیم.

این جوان دهه هشتادی افزود: ما باید زمینه و شرایطی را مهیا نماییم که در ابعاد مختلف، مطالبه به حق رهبری عزیز درباره قوی شدن ایران اسلامی به یک مطالبه فراگیر تبدیل شده و در این راستا از ظرفیت طرح های خوب فرهنگی و رسانه ای و نیز جشنواره های مختلف به خوبی استفاده کنیم.

وی بر لزوم توجه به ظرفیت عظیم نسل جوان مؤمن و انقلابی در این باره تأکید و خاطرنشان کرد: بی شک حفظ و تقویت انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان های والای آن در سایه "قوی شدن" کشور امکان پذیر است و لذا این گونه اهداف و برنامه ها باید با قوت هر چه بیشتر از سوی نهادها و دستگاه های مختلف دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماهنگ «صف به صف» با اجرای گروه سرود انصار المهدی شیراز، با شعر احسان ادهمی,تنظیم و آهنگسازی امیر محمد شمسی و تهیه شده در گروه رسانه ای فاطر به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شد.

انتهای پیام/ س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار