کد خبر: ۲۰۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به شیطنت دشمنان انقلاب به شیوه‌های متفاوت و خنثی‌سازی آن‌ها گفت: تنها راه نجات و بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان و پیشرفت همه جانبه کشور در تبعیت بی چون و چرا از رهبری است، نباید از این مهم غافل باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمدمهدی مفتح ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن، حضور یکپارچه و مصمم مردم این شهرستان را نشان از حمایت همه‌جانبه آن ها از انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا دانست و اظهار کرد: دشمنان از پیروزی انقلاب تاکنون توطئه‌های زیادی چون تحمیل هشت سال جنگ و ایجاد مشکلات اقتصادی را براندازی علیه ملت ایران داشتند که با عنایت خداوند و تدبیر حکیمانه ولایت و حمایت همیشگی مردم شکست خوردند.

وی حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی امروز را بزرگترین پیام به مردم دنیا در پیروی محض از ولایت فقیه و حمایت از ایشان و دفاع از انقلاب عنوان کرد و گفت: مردم ایران در همه صحنه‌ها مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب با لبیک به فرامین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مقاوم و قدرتمند ایستاده‌اند و آرمان‌های امام راحل را در جهان اشاعه می‌دهند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به شیطنت دشمنان انقلاب به شیوه‌های متفاوت و خنثی‌سازی آن‌ها تاکید کرد: تنها راه نجات و بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمنان و پیشرفت همه جانبه کشور در تبعیت بی چون و چرا از رهبری است، نباید از این مهم غافل باشیم.

وی در ادامه با گریزی به بخشی از خدمات انقلاب در شهرستان از برخورداری صد درصدی روستاهای شهرستان از نعمت گاز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آب شرب در قالب مجتمع‌های آبرسانی انجام و برق به روستاهای شهرستان نیز به طور کامل بهره‌مند هستند.

مفتح با اشاره به انجام مطالبه مردم برای برق رسانی به باغات روستاهای شهرستان، از آبگیری سد سرابی به منظور تامین آب شرب مردم سخن به میان آورد و افزود: پروژه خط انتقال آب از سد تکمیل واحداث تصفیه خانه سد سرابی نیز توسط بخش خصوصی انجام و بهار سال آینده افتتاح می شود.

وی به برگشت سد خرمرود به ردیف بودجه و ساخت این پروژه توسط بخش خصوصی با پیشرفت بیش از ۵۰ درصد اشاره کرد و گفت: پروژه مجتمع آبرسانی از این سد نیز به منظور تامین آب شرب و کشاورزی روستاهای دهستان خرمرود در دستور کار قرار دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به تکمیل و بهره برداری بیمارستان شهیدسلیمانی به عنوان دومین بیمارستان تویسرکان تاکید کرد: این بیمارستان مجهز به تجهیزات روز پزشکی در کنار بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به مردم شهرستان خدمات ارائه می دهد.

وی به اتمام پروژه دوبانده شدن چهار خطه جوکار به تویسرکان اشاره کرد و اظهار کرد: اعتبار مراحل پایانی چهارخطه تویسرکان به کنگاور نیز تامین شده و در حال اجراست.

مفتح با بیان اینکه ایستگاه راه آهن باباکمال آماده بهره‌برداری است که به زودی با حضور یکی از مسئولان افتتاح می شود اضافه کرد: احداث جاده دسترسی دو بانده از تویسرکان  به ایستگاه راه آهن از روستای بوستان دره تامین اعتبار شده است.

وی شناسایی و ثبت بلندترین قله استان همدان در تویسرکان، احداث استخر سرپوشیده بانوان، سالن ورزشی هلال احمر، سالن ورزشی کارگران و ساختمان پزشکان را برخی از پروژه‌های اجرا شده عنوان کرد و از رشد و توسعه صنعت به ویژه تولید دارو با فعالیت سه شرکت داروسازی در این شهرستان خبر داد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه تویسرکان امروز قطب تولید دارو در غرب کشور است افزود: بزرگترین مشکل تویسرکان بیکاری است که با فعالیت داروسازی فاران شیمی، هگمتان دارو و تدبیردارو کمک بسیار زیادی در کاهش این امر در شهرستان شده است.

وی با اشاره به احداث شرکت های الیاف سازان، مهان کاغذ و داتیس در تویسرکان در راستای رونق تولید، اقتصاد و اشتغال زایی، از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرستان با تاکید بر حمایت همه جانبه از سوی مسوولان ارشد شهرستان دعوت کرد.

مفتح با تاکید بر پیگیری ثبت جهانی گردوی تویسرکان، از ایجاد باغ مادری پیوند گردو با تولید سالانه بیش از ۱۰۰ هزار نهال وانجام سرشاخه‌کاری در سطح شهرستان سخن گفت و تاکید کرد: منبت گلریز روستای اشترمل نیز ثبت ملی شد.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت انقلابی حضرت آیت الله رئیسی گفت: امیدواریم خدمات‌دهی در حوزه های مختلف در سطح شهرستان سرعت گرفته و مشکلات مردم در عرصه های مختلف کاهش یابد.

لازم به ذکر است راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه پرشکوه با حضور مسوولان در کنار صفوف یکپارچه اقشار مختلف مردم در شهر تویسرکان، سرکان و فرسفج برگزار شد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار