کد خبر: ۲۰۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
شریفی مطرح کرد؛
شهردار منطقه ۵ از افتتاح دومین کارخانه نوآوری در این منطقه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: امروز ۵۶ پروژه به دست شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های شهری با حضور علیرضا زاکانی برگزار شد.

احسان شریفی در این آئین با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: امروز ۵۶ پروژه به دست شهردار تهران افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۵ خاطرنشان کرد: امروز صد و سومین روز حضورم در منطقه پنج است. در این روزها تلاش شد با همه کنش‌گران منطقه‌ای و گروه‌های مختلف ارتباط نزدیکی را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در این مدت ملاقات مردمی هم در مساجد و هم در شهرداری منطقه برگزار شد.

شریفی اظهار کرد: تمرکز ویژه بر تقویت ارتباط با صاحبان ایده و همه مجموعه‌هایی که می‌توانند در هوشمندسازی شهر مؤثر باشند در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۵ عنوان کرد: درآمد منطقه ۱۱۱ درصد است و از حیث بودجه عمرانی ۹۵ درصد تأمین اعتبار کردیم و امیدواریم در زمان مقرر، بودجه منطقه را به‌طور مناسب هزینه کنیم.

وی عنوان کرد: دره فرحزاد و جمع‌آوری معتادان جز کارویژه‌هایی بود که بخش اول آن به نتیجه رسید.

شریفی خاطرنشان کرد: امیدواریم در اوایل سال آینده بتوانیم بخشی از دره فرحزاد را به مردم هدیه دهیم.

شهردار منطقه ۵ گفت: پویش آزادی زندانیان زن با مشارکت منطقه ۹ برگزار شد و اثرات خوبی را برای مادران زندانی به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اهتمام صورت‌گرفته برای برگزاری مناسب جشن‌های دهه فجر و آماده‌سازی مسیر اظهار کرد: در پروژه‌هایی که افتتاح خواهد شد تلاش خواهد شد توسعه توازن منطقه را محقق کند.

شریفی گفت: زیرگذر جناح در سال ۹۴ کلید افتتاح آن کلید خورده بود و قریب به چهار سال تعطیل شد در حالی که سالی دو تا سه کشته به دلیل تردد عابران در سطح خیابان داشتیم.

شهردار منطقه ۵ با اشاره به رفع ۷۰ نقطه حادثه خیز با همکاری پلیس راهور عنوان کرد: تا چند روز آینده شاهد افتتاح فاز اول دومین کارخانه نوآوری در منطقه پنج خواهیم بود که با همکاری یکی از بانک‌ها صورت گرفت.

وی گفت: امیدواریم در سال آینده تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب اکباتان به نتیجه برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار