کد خبر: ۲۰۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
بوستان مدافعان سلامت با حضور آنلاین «علیرضازاکانی»، شهردار تهران در شهرک امام خمینی(ره) واقع در منطقه ۱۸ افتتاح و به بهره برداری رسید.

همشهری آنلاین-رضانیکنام: شهردار تهران که این بار به صورت مجازی و به شکل آنلاین در مراسم افتتاح و بهره برداری از بوستان مدافعان سلامت در منطقه ۱۸ شرکت کرده بود، گفت: «در ۲ سال گذشته با شیوع بحران کرونا شاهد از خود گذشتگی و ایثار کادر درمان و جامعه پزشکی بودیم. این اقشار زحمتکش با همه مسائل و مشکلات و خطراتی که هر لحظه جانشان را تهدید می کرد، بر بالین بیماران ماندند و به آنها خدمت کردند. در این بین بودند پزشکان و پرستارانی در این جبهه مقدس جانشان را نثار کردند تا بلکه جان دیگران را نجات دهند. این ایثار و از خودگذشتگی با ارزش و ماندگار است و باید به نوعی با انجام این قبیل کارها قدردان جامعه پزشکی و کادر درمان باشیم.»
  «یعقوب هوشیار»، شهردار منطقه ۱۸ نیز در ادامه درباره جزئیات ساخت و بهره برداری از بوستان مدافعان سلامت در یکی از محله های محروم و کم برخوردار جنوب شهر تهران گفت: «این پروژه درچند فاز اجرایی شده است. اولین مرحله تملک و آزاد سازی ۱۳ پلاک با مساحتی بالغ بر ۲۶ هزار متر مربع بود که با تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری منطقه ۱۸ به نتیجه رسیده است. اجرای این پروژه ۱۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته و با افتتاح آن، سرانه های فضای سبز و فرهنگی ساکنان شهید پرور و انقلابی شهرک امام خمینی(ره) نیز افزایش چشمگیری پیدا کرده است.»
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار