کد خبر: ۲۰۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸
محمد مومنی: کادر مدیریتی با قدرت پشت تیم است
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: تمام اقدامات باشگاه استقلال در رابطه با جذب بازیکن خارجی و پرداخت مطالبات بازیکنان هدفمند و قانونی است و از این بابت هیچ نگرانی نداریم.
خبرورزشی -

محمد مومنی بازیکن اسبق تیم استقلال و عضو هیات مدیره این باشگاه در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات اخیر پیرامون تیم استقلال و صحبت های مطرح شده در رابطه با باشگاه ذوب آهن اظهاراتی را مطرح کرد:

در جریان ‌گله مندی باشگاه ذوب‌آهن از صحبت های فرهاد مجیدی پس از پایان دیدار مقابل ذوب آهن هستید؟ به نظر شما توهینی از سوی سرمربی استقلال به ذوب آهن و مردم اصفهان صورت گرفته است؟

اولاً باید بگویم مجیدی حرفی را زده که کاملاً فوتبالی است. اینکه گفته تیم مقابل می تواند توپ را با خودش به اصفهان ببرد یک حرف کاملا ورزشی است. یعنی مالکیت و گردش توپ از آن شما ولی ۳ امتیاز برای من و تیمم. این نه تنها توهینی به مردم شریف اصفهان نبوده بلکه کاملاً مشخص است عده‌ای می‌خواهند از آب گل آلود برای خودشان ماهی بگیرند.

چطور؟

آنهایی که در زمین حریف استقلال نشدند و در اصفهان هم به استقلال باخته بودند برای توجیه دو شکست شان سعی دارند از این طریق تیم استقلال و سرمربی این تیم را تحت فشار بگذارند. جایگاه مردم اصفهان کاملاً مشخص است. اصفهان مردمانی شریف و محترم دارد مثل دیگر شهرهای کشور ایران. مثل دیگر اقوام مانند آذری ها، کردها، لرها، خراسانی‌ها و سیستانی ها. استقلال و مجموعه این باشگاه برای همه اقوام احترام قائل است ولی ظاهراً عده‌ای می‌خواهند ادبیات فوتبالی فرهاد مجیدی را وارونه جلوه بدهند تا ارزش پیروزی تیم استقلال را کم کنند. من خودم در اصفهان بازی کردم و به خوبی با خصلت مردم اصفهان آشنا هستم. آنها به خوبی متوجه منظور سرمربی استقلال شده‌اند و می‌دانند که مجیدی به هیچ وجه قصد توهین یا بی احترامی به مردم اصفهان را نداشته. ضمن اینکه تارتار هم نباید از چنین ادبیاتی استفاده می کرد. متاسفانه در بیانیه باشگاه ذوب‌آهن هم از واژه‌های نامناسبی درباره سرمربی محترم تیم استقلال استفاده شد. این لحن و ادبیات نوشتاری دور از شأن باشگاه خوب ذوب‌آهن است.

ظاهراً باشگاه ذوب آهن نسبت به مجوز بازی دو خرید جدید تیم تان هم شکایت کرده؟

اولاً باید بگویم ما هیچ بدهکاری خارجی نداریم. اگر هم بدهکاری داخلی باشد بخشی از آن را به سازمان لیگ داده و کارت بازی بازیکنان را می گیریم. این قانونی است که خود سازمان لیگ تعیین کرده که می توان با پرداخت ۱۰ الی ۲۰ درصد پول بازیکن به شکل قانونی کارت بازی‌اش را دریافت کرد تا در موعد مقرر پول کامل را بدهیم.

در روزهای اخیر عنوان شد که برای این منظور ۴۵ روز مهلت گرفته‌اید. درست است؟

من به این مسائل کاری ندارم فقط این را مطمئنم که باشگاه استقلال به هیچ وجه مرتکب کار غیرقانونی نشده و همه ارکان باشگاه خود را ملزم به اجرای قانون می‌دانند و هدفمان این است که قانونمند باشیم تا مشکل و معضلی از این بابت گریبان باشگاه و تیم استقلال را نگیرد.

درباره سربازی بازیکنان استقلال هم حرف و حدیث‌هایی مطرح است؟

در این زمینه هم مشکلی نیست. همه مسائل در حال انجام شدن است و همانطور که آقای محمودزاده از مسئولان سازمان لیگ اعلام کرد آنها هم اگر مطلبی را بیان می‌کنند تنها قوانین سازمان نظام وظیفه است و مشکلی با باشگاه استقلال یا غیره ندارند. ضمن اینکه ما شنیده ایم از این دست بازیکنان در تیم های دیگر هم وجود دارند. ولی ما در رابطه با بازیکنان خودمان مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

با توجه به نتایج خوب استقلال کادر مدیریتی از این لحاظ رضایت دارد؟

فرهاد مجیدی سکاندار تیم استقلال است و نتایج تیم نشان می دهد مجموعه فنی و کادر بازیکنان در حال تلاش هستند. ما نیز در بخش مدیریتی تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا هیچ مشکلی به لحاظ مدیریتی، تیم استقلال را تهدید نکند تا انشاءالله به بهترین شکل ممکن مسابقات را پشت سر بگذاریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار