کد خبر: ۲۰۲۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من اجازه نمی‌دهم که کسی برای فرصت‌های قانونی استقلال در پشت در‌های بسته لابی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - مصطفی آجورلو در مراسم هم اندیشی با موضوع خصوصی سازی باشگاه استقلال اظهار داشت: آیین‌نامه می‌گوید محمدحسین مرادمند در تیم ملی رجیستر شده پس چرا نمی‌گذارید بازی کند آن هم در حالی که ۲۸ ساله است. چرا این کار را می‌کنید؟ شخصا پیش آقای اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان رفتم و صحبت کردم. من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ اندازی نمی‌کنم که هر کاری خواستند کردند. همه هویت من قانون است. چرا کسی صدایش بلند نمی‌شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟

مرادمند و یزدانی  بازیکنان استقلال محسوب می شوند که با تصمیم سازمان نظام وظیفه باید به خدمت سربازی بروند.

چرا پشت در‌های بسته تصمیم می‌گیرید؟ چه کسی به شما مجوز داده تا در خصوص حقوق ۳۰ - ۴۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیرید؟ می‌گویند از فضای مجازی می‌ترسیم که فحش بدهند، شما از چه می‌ترسید؟ قانون را عمل کنید. اگر صحبت‌های یک بزرگوار را روی زنگ موبایل تان می‌گذارید پس به قانون عمل کنید و به حرف آن بزرگوار هم عمل کنید. من اجازه نمی‌دهم که کسی برای فرصت‌های قانونی استقلال در پشت در‌های بسته لابی کند.

مرادمند ۲۸ ساله و در تیم ملی رجیستر شده است و چرا باید در مورد او قانون رعایت نشود. او تا ۳۰ سالگی بازیکن استقلال خواهد بود البته اگر قراردادش را تمدید کند! این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و بازیکن ما است، اما درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که او ۳۰ ساله است و قانون می‌گوید او سرباز است، ولی قانون می‌گوید از ۸ اسفند سرباز است چرا از یک اسفند او را فراخواندید؟

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار