کد خبر: ۲۰۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری یکی از فروشندگان غیرمجاز سلاح در فضای مجازی و کشف ۹ قبضه سلاح جنگی و سرد در حوالی شهر ملارد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.
او بیان داشت: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهرستان ملارد، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی از داخل مخفیگاهش اخذ شد.
رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز گذشته به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه سلاح سرد و ۱۱ عدد فشنگ کشف کنند.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در پی جوئی‌های انتظامی اظهار کرد سلاح‌ها را از استان‌های غربی کشور تهیه می‌کرده است.
سرهنگ راستی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز در فضای مجازی برخورد شدید می‌کند و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار