کد خبر: ۲۰۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
شرکت فناوری سامسونگ الکترونیک کره جنوبی اعلام کرد به علت تحریم های روسیه ناشی از درگیری های این کشور با اوکراین، به صورت موقت، ارسال محموله های تمامی محصولات خود به روسیه را متوقف کرده است.

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از راشاتودی، شرکت فناوری سامسونگ الکترونیک کره جنوبی، به علت تحریم های روسیه ناشی از درگیری های این کشور با اوکراین، به صورت موقت، ارسال محموله های تمامی محصولات خود به روسیه را متوقف کرد.

اما گفته می شود، این شرکت در نظر دارد، در مدت کوتاهی، تجارت خود را در روسیه از سرگیرد.

بلومبرگ نوشت: در بیانیه این شرکت آمده است: «به علت تحولات ژئوپلتیکی کنونی، محموله های ارسالی به روسیه به حالت تعلیق در آمده اند.»

«ما همچنان این شرایط پیچیده را به صورت فعال رصد می کنیم تا در مورد گام های بعدی خود مطمئن شویم.»

محصولاتی که ارسال آنها متوقف شده است از تراشه های تلفن های همراه تا لوازم الکترونیکی مصرفی را شامل می شود.

با این حال، این شرکت امروز بعدازظهر به ریانووستی گفت ای شرکت در نظر دارد، فعالیت تجاری خود را در آینده نزدیک از سر بگیرد و مراکز ارائه دهنده خدماتش در روسیه همانند معمول به کار خود ادامه می دهند.

یک منبع آگاه در این شرکت گفت: «این شرکت در آینده نزدیک فعالیتش (در روسیه) را طبق روال سابق از سر خواهد گرفت. در حال حاضر، ما در حال کار بر روی راه حل هایی برای ازسرگیری ارسال محصولات مان به روسیه هستیم؛ مراکز ارائه دهنده خدمات، با تمام ظرفیت خود به ارائه خدمات (در این کشور) ادامه می دهند.»

سامسونگ الکترونیک، بزرگ ترین فروشنده لوازم الکترونیکی در جهان، بزرگ ترین تامین کننده گوشی در روسیه است که 30 درصد بازار این کشور در اختیار دارد. شیائومی 23 درصد و اپل 13 درصد بازار را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار