کد خبر: ۲۰۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پیامی به مناسبت در پیامی به مناسبت اعدام 81 نفر از سوی حکومت سعودی خواستار بیداری جامعه مسلمین در کشتار بی رحمانه و هماهنگ با جریان استکبار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پیامی به مناسبت اعدام ده‌ها نفر از شیعیان مظلوم به دست حکومت سعودی، این جنایت را در ادامه خط استکباری جریان وهابیت و گسترش خشونت توصیف کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

اعدام 81 نفر از جوانان و فعالان فرهنگی، سیاسی و علمی به دست پلید حکومت سعودی، بار دیگر پرده از چهره‌ی سیاه و ددمنشانه این حکومت خونخوار برداشته است، جنایتی که در یک روز رخ داد و بیش از 40 تن از شیعیان نیز با اتهامات واهی و بدون رسیدگی عادلانه قضایی زیر تیغ این رژیم ظالم رفته‌اند.

رژیم سعودی با این گونه اقدامات جنایت‌بار نمی‌تواند فضای نابسامان سیاسی و حاکمیتی را در عربستان مدیریت کند، چرا که سال‌هاست روش جنایت، اعدام و نژادپرستی را برگزیده و در مواجهه با بیداری و روشنگری اجتماعی سیاسی ملت خود عاجز و ناکارآمد است.

بی‌تردید مطالبه‌گری جدی از سوی اندیشمندان، سیاستمداران و مجامع عدالتخواه اسلامی و بین‌المللی نقش مهمی در شکسته‌شدن سکوت نهادهای حقوق بشری و رسانه‌های وابسته به جریان وهابیت و صهیونیستی دارد.

بی‌شک مصیبت اعدام جوانان شیعه، موجب تأثّر و تألم قلوب عدالتخواهان و جامعه مسلمانان شده است، امید است جامعه اسلامی با وحدت کلمه و پایبندی به آموزه‌های اصیل اسلامی، اهداف ننگین حکومت سعودی و دست‌نشاندگان جریان صهیونیستی و استکبار را در منطقه و جهان اسلام برملا و آشکار سازند.

سیدحسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار