کد خبر: ۲۰۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
استاندار اردبیل:
اردبیل - استاندار اردبیل گفت: مدیران بانک های عامل در سال 1401 باید بیشترین همراهی و همکاری را با سرمایه گذاران و تولیدکنندگان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه شنبه در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اردبیل اظهار کرد: برای بهبود شاخص‌های توسعه اقتصادی استان اردبیل در بخش‌های مختلف سال ۱۴۰۱ را سال تلاش خستگی ناپذیر در پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی استان و ایجاد زمینه‌های اشتغال بیشتر محسوب می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا این اهداف در قالب سند جامع توسعه جامه عمل بپوشد.

وی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست که شهرک‌های صنعتی زیرساخت برق، گاز، آب و … نداشته باشند و یا سرمایه گذار در بهره مندی از این فرصت‌ها ناتوان باشد.

استاندار اردبیل افزود: با احداث پست ۶۳ کیلوولت و اجرای خط جدید انتقال گاز و همچنین تکمیل زنجیره خطوط آب به راحتی می‌توان از صنعت و تولید حمایت کرد.

عاملی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ به رغم مشکلات و دغدغه‌های جدی کارهای خوبی در استان در مسیر بهبود شاخص‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی آغاز شده و امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در این جلسه مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی عمدتاً در ارتباط با بانک‌ها، حوزه مالیات و بیمه‌ها مطرح و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قول مساعد در حل این نارسایی‌ها دادند.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز با انتقاد از فراهم نشدن برخی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای انگیزه بخشی به سرمایه گذاران اظهار کرد: قابل قبول نیست که ما زمین قابل واگذاری داشته باشیم اما شهرک صنعتی ما فاقد زیرساخت برق، گاز و یا آب مطمئن باشد.

سیدعبدالله طباطبایی خاطرنشان کرد: پشتیبانی از تولید در مفهوم واقعی رفع تمامی دغدغه‌ها و گرفتاری سرمایه گذارانی است که بی ادعا در صحنه تولید حاضر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار