کد خبر: ۲۰۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
نماینده ولی فقیه در مازندران:
ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه طرح لسانی و خیابانی امر به معروف و نهی از منکر باید اجرایی شود، گفت: گروه های جهادی برای اجرای این طرح وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه مشترک حوزه وستاد امر به معروف استان با اشاره به بهبودی شرایط کرونایی گفت: باید سعی کنیم در ماه رمضان مساجد و محافل باز و برقرار باشد و برنامه‌ها اجرا شود.

وی تبلیغات چهره به چهره را بسیار مهم دانست و گفت: باید سعی کنیم مردم در رمضان اقبال بیشتری برای حضور در مراسم و مساجد داشته باشند و کیفیت برنامه‌ها در این ماه امری مهم است تا نسل جوان و نوجوان رغبت بیشتری داشته باشند.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت نوجوانان برای مراسم‌های دینی و مذهبی تاکید کرد و گفت: مسئله رها شدن فرهنگی و ابتذال در پوشش، مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی، عروسی‌های مبتذل، دورهمی های گناه آلود از جمله آسیب‌های رایج به شمار می‌رود.

آیت الله محمدی لائینی نازایی، فرار از ازدواج، آمار بالای طلاق از دیگر آسیب‌های اجتماعی در مازندران بیان کرد و گفت: سگ گردانی و پوشش نامناسب و ترویج فرهنگ غرب از دیگر مسائل و ناهنجاری‌ها به شمار می‌رود.

امام جمعه ساری کارکردن در سطح مدارس و دانش آموزان را مهم دانست و گفت: باید محتواهای خوب فرهنگی تولید کرد و آموزش و پرورش نیز در این زمینه برنامه ریزی کند و فرصت لازم به مبلغان و مبلغات داده شود.

وی با تاکید براینکه مسئله امر به معروف را باید جدی گرفت زیرا امر به معروف لسانی مهم است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید میدانی شود و طرح تذکر لسانی خیابانی را اجرایی و میدانی کنیم و گروه‌های جهادی امر به معروف ونهی از منکر داشته باشیم و برخورد لسانی داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار