کد خبر: ۲۰۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
امام جمعه لامرد تاکید کرد؛
لامرد -امام جمعه لامرد گفت: این منطقه دارای جوانان برومند و خلاقی است و در بحث های مدیریتی باید از آنان استفاده شود و مدیران منطقه ویژه در مشکلات مدیریتی به وجود آمده پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه شهرستان لامرد در خطبه‌های امروز نمازجمعه در مصلی الغدیر این شهر، ضمن تشکر و قدردانی از آحاد مردم و دست اندرکاران به مناسبت تزئین و چراغانی و ایجاد شادمانی نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) در شهر لامرد اظهار داشت: نایب امروزِ امام زمان (عج) مقام معظم رهبری است.

وی گفت: این امنیتی که امروز در کشور است به واسطه وجود رهبری است و ایشان سد راه دشمن برای ضربه به کشور شده است.

حسین زاده، به تقارن زمانی عید نیمه شعبان با عید نوروز اشاره کرد و گفت: سرفصل بحث من بهار در بهار و ربیع در ربیع است، که ظهور امام زمان بهار مردمان و روزه داران است.

وی افزود: بهار حقیقی آن چیزی است که خداوند سبحان برای حقیقت می‌خواهد به ارمغان می‌آورد که پس از ظهور حضرت این حقیقت‌ها تازه خواهد شد.

وی گفت: حکومت حضرت مهدی یک آمادگی جدی می‌خواهد و باید آن را درک کرد زیرا این حکومت یک حکومت جهانی است و بهار واقعی همان موقع است که باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی به انواع بهاره ها اشاره کرد و گفت: ایجاد بهار عقلانیت و خردورزی، ایجاد بهار حکمت با معرفت قرآن، ایجاد بهار صمیمیت و دوستی، ایجاد بهار امنیت و همه جانبه، ایجاد بهار اقتصادی و معیشتی از بهترین بهاره ها هستند.

وی افزود: مقام و جایگاه رهبری مقام و جایگاه رسول الله است و مردم باید همانند اوایل انقلاب که دل‌ها به هم نزدیک بود و کینه‌ای در دل نداشتند حرکت کنند تا این مهم محقق شود.

حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد، گریزی به مسائل منطقه لامرد زد و گفت: در مورد منطقه ویژه اقتصادی لامرد بحثی دارم که خواستم آن را مطرح کنم اما صبر می‌کنم و سربسته می گویم مشکلات آن مشکلات مدیریتی است، که باید به سوالات ما پاسخ دهند اگر به نتیجه نرسیدیم به سمع مردم خواهیم رساند تا مسؤلین بالا اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

امام جمعه لامرد گفت: این منطقه دارای جوانان برومند و خلاقی است و در بحث‌های مدیریتی باید از آنان استفاده شود، و مدیران منطقه ویژه در مشکلات مدیریتی به وجودآمده پاسخگو باشند.

وی گفت: این منطقه یک منطقه طلایی است و باید به خوبی از آن استفاده شود و مردم ما بهترین مردم هستند، و اجازه نخواهیم داد که در بحث‌های اقتصادی، مشکلات مدیریتی برای آن بوجود آید.

وی افزود: در این منطقه امروز دارای جوانان برومندی است که می‌توانند خیلی از این مناطق را مدیریت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار