کد خبر: ۲۰۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تردد بین‌استانی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۱۰۳ وسیله نقلیه بوده است که در مقایسه با روز قبل از آن، ۱۳ درصد کاهش داشته است.
تردد بین‌استانی بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در ۲۹ اسفندبه‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر؛ آقای فرهاد مهریاری امروز اول فروردین ۱۴۰۱ افزود: بر اساس آخرین آماری که از سامانه ترددشمار دریافت کرده‌ایم، متوسط تردد بین استانی روزانه در همه کشور از ۲۵ تا پایان روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰، دو میلیون و ۱۶ هزار و ۴۵ وسیله نقلیه بوده است. همچنین در روز دوشنبه ۲۹ اسفند۱۴۰۰ یک میلیون و ۸۰۸ هزار و ۱۰۳ وسیله نقلیه بوده است که در مقایسه با روز قبل آن، ۱۳ درصد کاهش داشته است.
 
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای گفت: بیشترین تردد بین استانی روزانه مربوط به روز جمعه ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰، دومیلیون و ۱۷۸هزار و ۳۶۵ وسیله نقلیه بوده است. 
 
مهریاری اضافه کرد: بیشترین افزایش تردد بین استانی در پنج روز گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، مربوط به استان‌های خوزستان ۹۰ درصد، خراسان جنوبی ۶۷ درصد، خراسان رضوی ۶۲ درصد، بوشهر ۵۸ درصد و گلستان ۵۵ درصد بوده است.
 
وی گفت: مجموع تردد در استان‌های تهران و البرز ۲میلیون و ۴۲۳ هزار و ۸۳ وسیله نقلیه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۵ درصد افزایش داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار