کد خبر: ۲۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیش از ۵ میلیون و ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام ثبت بیش از ۱۶ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای استان، اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند سال گذشته) تا ۸ فروردین امسال، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای خراسان شمالی توسط سامانه های ثبت تخلفات جاده ای ثبت شد.

وی گفت: در این مدت تردد بیش از ۵ میلیون و ۱۱۰ هزار وسیله نقلیه توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار خراسان شمالی به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی بیشترین سهم تردد پلاک های غیربومی در جاده های استان را مربوط به استان های خراسان رضوی، تهران، مازندران، گلستان و اصفهان دانست و افزود: کنترل سرعت‌های غیرمجاز با ۲۹ سامانه برخط ثبت تخلفات عبور و مرور ثبت می‌شود که طی این مدت ۱۶ هزار و ۳۵۳ تخلف سرعت غیرمجاز ثبت و به منظور اعمال جریمه به پلیس راه ارسال شده است.

 به گفته وی ساعات اوج ترافیک در جاده‌های استان در بازه طرح نوروزی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۸ بوده است.

 شهامت با اشاره بر فعال بودن اعمال قانون متوسط سرعت در راه های استان، بر ضرورت پرهیز از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و رعایت سرعت مجاز در راه های خراسان شمالی تاکید کرد.

انتهای‌پیام/ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار