کد خبر: ۲۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

با همکاری هیجان‌انگیز BTS و بازی Free Fire، این گروه موسیقی محبوب کره‌ای در اثر بتل رویال کمپانی گارنا (Garena) به اجرای آهنگ Idol پرداختند. این موزیک ویدیوی دیجیتال حتی شامل لباس‌ها و ویژگی‌های کاملا جدید می‌شود که حس و حال خاص موسیقی پاپ کره‌ای را به جزیره‌ی جنگ‌زده‌ی فری فایر می‌آورد.

فری فایر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال موبایل است و رقیب مستقیم بازی‌هایی مانند پابجی و فورتنایت محسوب می‌شود. این بازی تیراندازی شباهت‌های زیادی به بازی پابجی دارد با این حال با المان‌های جدیدی که در دسترس بازیکنان قرار داده سعی کرده تا خود را متمایز کند. محبوبیت بالای این بازی منجر به چندین کراس‌اوور مختلف شده است که از بین آن‌ها می‌توان به همکاری با سریال محبوب مانی هیست در نوامبر ۲۰۲۱ و سری اساسینز کرید در ماه مارس سال جاری اشاره کرد.

با این حال شاید بتوان گفت که جدیدترین همکاری این بازی با گروه BTS، برجسته‌ترین آن‌ها باشد. در ویدیوی منتشر شده شاهد اجرای دیجیتالی آهنگ اصلی آلبوم این گروه در سال ۲۰۱۸ با نام Idol هستیم. نمادهای بازی در سراسر آن وجود دارند و گروه ذکر شده حتی لباس‌ها و اموت‌های درون بازی را برای استفاده در این پروژه طراحی کردند. این لباس‌ها از زمان شروع رویداد Gen FF در ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۱) برای خرید در دسترس بوده‌اند.

bts free fire

چندین حالت جدید نیز به عنوان بخشی از این رویداد به بازی اضافه شده است. یکی از این حالت‌ها Pop Sway است. حالتی با زمان محدود که در آن بازیکنان می‌توانند با پخش بهترین آهنگ‌های بازی در پس‌زمینه به اتمام چالش‌های مختلف بپردازند. حالت جدید دیگر Rush Hour Akimbo است که در آن بازیکنان می‌توانند آیتم Akimbo Activator را بیابند. در نهایت هر کسی که آن را پیدا کند، توانایی استفاده از دو سلاح را به طور همزمان خواهد داشت. بازیکنانی که به پیشرفت خوبی در این حالت برسند، می‌توانند پوسته‌ی جدیدی برای پنگوئن خانگی آقای واگور در بازی کسب کنند.

جالب است بدانید که گروه BTS فارغ از حضور در فورتنایت و فری فایر، بازی خاص خود را نیز دارد. بازی BTS Universe Story که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا سناریوهای متفاوتی ایجاد کرده و هفت عضو این گروه را به کارآگاه، زامبی‌کش و غیره تبدیل کنند. این بازی اساسا یک پلتفرم خلق کتاب‌های مصور است و به بازیکنان اجازه می دهد با تنظیم لباس، موقعیت شخصیت‌ها و محیط، خط داستانی منحصر‌به‌فرد خود را بنویسند و کارگردانی کنند.

بازی فری فایر هم اکنون روی پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است. همکاری این بازی با گروه BTS تا ماه آوریل سال جاری ادامه خواهد داشت و در یک رویداد بزرگ پایانی که هنوز جزئیات آن اعلام نشده است، به اوج خود خواهد رسید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: GameSpot

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار