کد خبر: ۲۰۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
شنیده ها حکایت از آن دارد که دست اندرکاران باشگاه پرسپولیس فرمول عجیبی برای پرداخت پاداش در ۶ بازی آخر خود لحاظ کرده اند.
خبرورزشی -

خبرورزشی- از قرار معلوم برد ۱۰ نفره مقابل پیکان به تنهایی پاداشی برای شاگردان یحیی گل محمدی در بر نخواهد داشت.

بنابراعلام مدیران باشگاه درصورتی که شاگردان یحیی گل محمدی ۶ بازی آخر خود ( به علاوه پیکان) را برنده شوند آن گاه ۵ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری را پاداش خواهند گرفت.

این درحالی است که اغلب باشگاه‌های داخلی فوتبال کشورمان پاداش‌های خود را براساس برد داخل و بیرون از خانه برنامه‌ریزی می‌کنند. با توجه به سختی بازی‌های بیرون از خانه، این پیروزی‌ها پاداش بیشتری در بر خواهد داشت اما مسابقات داخل خانه و میزبانی پاداش کمتری دارد.

برخی دیگر هم پاداش‌های خود را به تعداد امتیازات کسب شده ربط می‌دهند. مثلا از ۳ بازی یا ۵ بازی، امتیازی درنظر می‌گیرند که مربیان و بازیکنان باید تلاش کنند به آن برسند و در صورتی که به حد نصاب برسند پاداش دریافت خواهند کرد.

معدود باشگاه‌هایی هم وجود دارند که پاداش تصاعدی پرداخت می‌کنند. بدین صورت که بردهای دوم، سوم و... پاداش بیشتر و چند برابری نسبت به پیروزی اول دارد!

حالا مدیران پرسپولیس امیدوارند با این فرمول جدید بتوانند بازی های باقی مانده را نیز با برد از زمین خارج شده و برای ششمین سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرند اما...

این فرمول جدید یک اشکال اساسی دارد؛ اینکه بازیکنانی که قرارداد سنگین تری دارند از پاداش بیشتری بهره خواهند برد!

به طور نمونه می توان به رضا اسدی اشاره کرد که بالاترین قرارداد را نزد بازیکنان پرسپولیس دارد و قطعا بیشترین پاداش را هم دریافت می کند در حالی که سید جلال حسینی حدود نصف و حامد پاکدل یک سوم شماره ۸ تیم پاداش می گیرند!

به عبارت بهتر در این فرمول جدید بازیکنانی که بیشتر در ترکیب قرارگرفته یا تأثیرگذاری بیشتری دارند تحت هر شرایطی از گران ترین بازیکنان تیم پاداش کمتری دریافت خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار