کد خبر: ۲۱۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
با قطعی شدن برکناری دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان، گزینه‌های عجیب هدایت این تیم مشخص شدند.

به گزارش خبرورزشی؛ برکناری سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان قطعی شده و مسئولان فدراسیون فوتبال باید سرمربی جدید تیم ملی را هر چه زودتر انتخاب کنند. از این رو گزینه های داخلی و خارجی برای نشستن روز نیمکت تیم ملی مطرح شده که نام بعضی از آنها در نوع خود جالب است.

گرچه بعضی ها اعتقاد دارند کارلوس کی روش می تواند این حواشی را در تیم ملی به حداقل برساند،اما جالب است بدانید فدراسیون اصلا نظری روی انتخاب مجدد این مربی پرتغالی ندارد.

مسئولان فدراسیون در چند نوبت با گزینه های داخلی مذاکراتی را انجام دادند. علی دایی ، جواد نکونام و امیر قلعه نویی ۴ نفری هستند که صحبت های مقدماتی با آنها انجام شده است .

دایی که در حال حاضر از فوتبال دور است و آخرین بار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ روی نیمکت تیم ملی نشسته بود که با شکست در ورزشگاه آزادی به دلیل نتایج ضعیف برکنار شد. با این حال گفته می شود دایی به پیشنهاد مسئولان پاسخ منفی داده است و حضور او روی نیمکت تیم ملی منتفی است. قلعه نویی هم مثل دایی در تیم ملی تجربه ناموفقی را داشته است.

اما اصلی ترین و مهمترین گزینه جواد نکونام است ، کسی که حتی شنیده می شود به خاطر هدایت در تیم ملی قید مربیگری در استقلال را زده است. در واقع شانس نکونام بیشتر ازهمه گزینه هاست. این مربی سابقه حضور در کادرفنی کارلوس‌ کی‌روش را نیز در کارنامه خود دارد و در دو فصل اخیر به همراه فولاد خوزستان ، علاوه بر قهرمانی جام حذفی ، به همراه این تیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار